Vintage Hemelektronik Tråden!

te_wik Forummoderator
3 juli 2013 · 12 813 Inlägg

Eurobandit skrev:

te_wik skrev:

Eurobandit skrev:
Klart det är hemabygge

Just den här lär vara det jaa, men tänkte mer om det serietillverkades något liknande, basfåtölj eller vad man nu ska kalla det?




Mvh Tommy

Det finns, fast de ser väldigt moderna ut.
Här är ett exempel: http://jysk.se/inredning/barn-ungdomsst … look-svart

Jajo, men lite mer oldschool?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Eurobandit DET VAR BÄTTRE FÖRR!
17 juli 2013 · 314 Inlägg

Gott folk! Gillar/har ni vintage/klassiska hemelektronik (Nyast ska vara MAX från 90 talet) Hjälp till att göra denna tråd till garagets största (och förhoppningsvist enda) vintage hemelektroniktråd!

Skriv om er vintage hemelektronik, ladda upp bilder, ställ frågor osv..

Youtube.com/Theeurobandit
Kollan
17 juli 2013 · 618 Inlägg

Jag har en väldigt gammal kamera som ni gärna får hjälpa till att identifiera.

Bilder kommer imorn smile

Teho
17 juli 2013 · 237 Inlägg

Har vid sidan om min platt-TV en typ 25 år gammal Philips-TV som "andra-TV". Platt-TV:n har jag alltid kopplad till MacBook:en, vill man då sitta och slöspela PS3 eller ha något TV-program igång samtidigt som man sitter och surfar duger den bra.
PS3 och digitalbox har jag kopplat via en VHS-spelare med RF-utgång då TV:n inte ens har scartkontakt. big_smile

Har även en Technics Stereoanläggning från typ 1991 som jag använder ofta. Har dock endast förstärkare och högtalare kvar, ursprungligen var det ett s.k. Stereo Tower med CD-växlare, bandare, radiodel, LP-spelare o.s.v.

Senast redigerat av Teho (17 juli 2013)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang