Eftersnack: Meet of the Month #5 - 7/9

sisu1986
9 september 2013 · 370 Inlägg

Upp med lite bilder nu

Låt Turbon Glöda
Toyota Supra TT "Supra Sisu" (1993)
Hanix
9 september 2013 · 12 Inlägg

Bjacke skrev:

Mr_Felix skrev:
Jag hade skitkul! Mycket bilar och bra drag hela tiden.
Någon som vet varför de ställde den orange/svarta evon på räjsrakan senare på kvällen?

den ställdes där pga att publiken blockerade för bilarna före starten.

skit bra träff, men synd att publiken inte fattar vad avspärningarna var till försad

En volvo galen pojk i sina bästa år :) livet börjar vid 2 bar :P
Volvo V70N "GHOST -tatti lackinen-" (2000)
Manta_kungen
9 september 2013 · 5 Inlägg

Mycket lyckade träffar.
är väldigt roligt att det kommer dels så mycket folk men ändå väldigt mycket bilar big_smile

Ända negativa är väl all nerskräpning som folk ej värkar förstå att det finns papperskorgar osv.
fick tyvär punktering på bilen pga av det låg glas-flaskor slängda på backen.

Annars så är det en jäääääääävligt bra , grym & rolig träff smile
Ser fram emot nästa år !!!

Berggren-92
9 september 2013 · 13 Inlägg

Nån som har koll på hur det gick för tjejen i den röda 740 Tic:en efter hon burnat på infarten? Såg bara när hon parkerade o sprang från bilen o när polisen gick runt bilen o kollade.

Volvo 142 (1973)
Volvo 945 Tdic "Sothoran" (1994)
Volvo 745 16 Valve "Bruks bilen" (1989)
TimmyA
9 september 2013 · 119 Inlägg

Grym träff som vanligt! smile tyvärr var det en 740 som sprängde sitt däck precis breve en polares nylackade lupo.. Så jävla tråkigt att det inte finns respekt från vissa och att dom inte har koll.. I övrigt en grym träff! Hoppas vi ses  på lördag för vår avslutningsträff i Nyköping! smile

BMW E30 "M3 Turbo Replika" (1988)
Dirtymike
9 september 2013 · 1 532 Inlägg

MrRobin_Volvo skrev:
Nån som har koll på hur det gick för tjejen i den röda 740 Tic:en efter hon burnat på infarten? Såg bara när hon parkerade o sprang från bilen o när polisen gick runt bilen o kollade.

Hon du menar som höll på att köra över folk + smälla våran bil när hon skulle parkera.......

Jeep J20 (1978)
Berggren-92
9 september 2013 · 13 Inlägg

Ja precis, hon mena ja

Dirtymike skrev:

MrRobin_Volvo skrev:
Nån som har koll på hur det gick för tjejen i den röda 740 Tic:en efter hon burnat på infarten? Såg bara när hon parkerade o sprang från bilen o när polisen gick runt bilen o kollade.

Hon du menar som höll på att köra över folk + smälla våran bil när hon skulle parkera.......

Volvo 142 (1973)
Volvo 745 16 Valve "Bruks bilen" (1989)
Volvo 945 Tdic "Sothoran" (1994)
Dirtymike
9 september 2013 · 1 532 Inlägg

MrRobin_Volvo skrev:
Ja precis, hon mena ja

Dirtymike skrev:

MrRobin_Volvo skrev:
Nån som har koll på hur det gick för tjejen i den röda 740 Tic:en efter hon burnat på infarten? Såg bara när hon parkerade o sprang från bilen o när polisen gick runt bilen o kollade.

Hon du menar som höll på att köra över folk + smälla våran bil när hon skulle parkera.......

Skulle va kul o veta......

Jeep J20 (1978)
spennleif Drive, like there's no tomorrow'
9 september 2013 · 47 Inlägg

Mycket trevlig träff överlag, tyckte den blev lite seg, men helt okej! smile Synd att poliserna kom dock, visserligen är dom där för allas säkerhet vilket i sig är bra, men att påpeka när man kör i 2 km/h att man inte har bälte på sig, tycker jag är lite grinit. Menmen, nöjd ändo! smile

Volkswagen Passat 3C R-line "Miss Daily" (2009)
Superwise
9 september 2013 · 4 Inlägg

Några bilder från träffen! kanske inte världens bästa men de är något iaf smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=52530

Datsun 280z "Datsmo" (1978)
ThorFinN
10 september 2013 · 110 Inlägg

Någon som sitter på filmklipp på min 940? får gärna hojta till smile ses nästa år gott folk smile

Volvo 940 "JL Drifting" (1997)
Nissan 200sx s13 "JL Drifting" (1990)
TheSwede
10 september 2013 · 56 Inlägg

Svinbra träff !

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !
Nilmuk
10 september 2013 · 13 Inlägg

Mer bilder o filmer !?smile

H_landen
10 september 2013 · 227 Inlägg

så därdå! lite halv bra bilder från mig

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=52570


får även tacka för en grym träff med mycket bilar och folk!

synd att vi blev bortjagade av lapplisa på tre olika parkeringar......

BMW 525i e34 "Turbo" (1994)
BMW 518i e28 "My" (1987)
BMW 528i e28 "Static . Daily" (1987)
Svensson_1 O.C.R
11 september 2013 · 29 Inlägg

http://www.garaget.org/video/139915

Den lilla filmen som jag har ^^

JFall
12 september 2013 · 69 Inlägg

OSkar000 skrev:

Danneeandersson skrev:
Tack för en trevlig kväll, äntligen fick man smälta lite ostar med beemern smile Nån som har film på den kan ju hojta till!

Och spruta däckrester över andras bilar...

Trodde folk kunde använda backspegeln och hjärnan lite mer och hålla koll på att det i alla fall är tomt bakåt innan de skvätter ner någon annans bil med gummirester och asfalt och sten.

Ja, kan bara instämma... har fortfarande gummirester kvar på huvven som jag inte fått bort, tack vare hans (Danneeandersson) oaktsamma agerande när jag åkte in från rondellen! Respektlöst!

Det man inte har under huvven får man ha i bagaget!
WWW.AUTOHIFI.SE
_Johannes
12 september 2013 · 383 Inlägg

JFall skrev:

OSkar000 skrev:

Danneeandersson skrev:
Tack för en trevlig kväll, äntligen fick man smälta lite ostar med beemern smile Nån som har film på den kan ju hojta till!

Och spruta däckrester över andras bilar...

Trodde folk kunde använda backspegeln och hjärnan lite mer och hålla koll på att det i alla fall är tomt bakåt innan de skvätter ner någon annans bil med gummirester och asfalt och sten.

Ja, kan bara instämma... har fortfarande gummirester kvar på huvven som jag inte fått bort, tack vare hans (Danneeandersson) oaktsamma agerande när jag åkte in från rondellen! Respektlöst!

Såg det, förbannade idioter asså,  18 åringar som tkr det är skitfränt och inte fattar nått. Tog ett snack med 740 som snurrade efter "börnrakan" som höll på att köra på bland annat min bil och människor! Han hade inte nån som helst kontroll.

Senast redigerat av _Johannes (12 september 2013)

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
NEO666666
12 september 2013 · 36 Inlägg

Inte för för låta duktig men det finns två vägar in på parkeringen.  jag tog den andra bakvägen så att säga just för att jag inte ville komma i börnrakan. Med tanke på att vissa som är med i radioactive börnade på den rakan med så verkar det vara ok enligt de som håller i det iallafall. Eller har jag fel?

Trik
12 september 2013 · 219 Inlägg

NEO666666 skrev:
Inte för för låta duktig men det finns två vägar in på parkeringen.  jag tog den andra bakvägen så att säga just för att jag inte ville komma i börnrakan. Med tanke på att vissa som är med i radioactive börnade på den rakan med så verkar det vara ok enligt de som håller i det iallafall. Eller har jag fel?

Att folk börnar på rakan kommer vi nog aldrig att komma ifrån, för för vissa är det en del av bilträffen. Vi i teamet bad bakomvarande bil hålla avstånd för att vi skulle bränna däck. Detta av ren respekt då vi vet att det kan spruta både däckrester och annat skit. Vi tycker att det borde vara en självklarhet av alla att upplysa folk att man ska börna, eller så får man helt enkelt hålla ett bra avstånd till "bilar som kan tänkas börna" och på så sätt vara mer säker på att man inte får stenskott osv. De som parkerar precis intill rakan och klagar på stenskott, däckrester osv får faktiskt ta och tänka lite själva när de ser att vägen bredvid är full av däckspår. Så länge vi är på Maxi kommer det att få vara såhär med "börnrakan". smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Danneeandersson
12 september 2013 · 332 Inlägg

Sa till honom bakom mig med golfen att man får ju vara beredd på att folk kan börna där, så man kan ju tänka lite själv och hålla lite avstånd som sagt.. Men visst jag kanske skulle blinka till med varningsblinkersena.. Men vilka fan gör det av alla som börnar där? Såg inte en enda då. är man rädd om bilen, vilket jag tror dem flesta är som åker på träffarna så är det väl bara att inte ligga precis i arslet.

Jag var förfan SNÄLL och åkte och betalade en tvätt åt grabben som fick gummi på bilen. Men ändå ska de tjutas.

Senast redigerat av Danneeandersson (12 september 2013)

Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang