Redigerad text efter uppdaterade planer:
Detta projekt började lite lugnt som ett långtida projekt med en väldigt lugn o diskret styling. Nu har dock damen doppat hela handen i burken och rört om, nu ändrar vi därför planerna och siktar på att ha Sveriges fetaste Cayenne!
Delmål för detta år:
Nå Garaget märkes toppen
Nå Garaget Top hundra
Plocka hem minst e utställning
För er som följt mina projekt tidigare kan referera till att bilen skall bli diskret stylad som A3an "sophie" var. Detta då steget längre och kommer va ett långtids projekt med en jävla fart i starten.
Bilen inhandlades på Platinum cars Norrköping
Mycket planer ligger i luften och de kommer komma utförliga beskrivningar på vad, varför och hur allt går tillväga.
Steg 1 i bygget räknas va klar till Elmia, det är mycket som skall göras på en orimligt kort tid så detta projekt kommer ha konstanta uppdateringar.
Bygg planer Steg 1:
Montera eftermarknads media enhet (KLART)
Tona strålkastare samt övrig belysning
Löda om samtliga invändiga lampor för att ge en modernare look på knappar och övrig belysning. (PÅ BÖRJAT)
Sänkning (PIWIS köpt)
Hel foliering i Satin vit pearl (Filmen köpt och väntar leverans)
Detalj foliering i kolfiber
Fälla in skärmar i nackstöden (inköpta)
Bygga in en mediacenter dator i bilen (inköpt)
Hitta massa "As we go" planer
Smider planer för fullt och hoppas ni gillar projektet. En stor del av bygget betalas med hjälp av sponsorer, de är glada när tråden syns och får uppmärksamhet. Så för att nå mina mål för sommaren så behöver jag er hjälp, kommentera när ni ser något som kan hjälpa mig. Säg va ni tycker och kom med idéer. Framför allt lämna en röst
Ju mer intresse här desto fetare bygge.
Tack till alla som hjälpt till och kommer hjälpa till under bygget