Skyll på det Inte fick jag se din taklucka i går heller Hade varit kul att se den i verkligheten! Men jag glömde helt bort den
Haha, Nä just fan.. får väl komma ut me bilen till dig i sommar så får du se den monterad oxå Jo jag med, vi hade ju så roligt me Eniro karterna haha Mvh Kim
Eftersom man inte fick något gjort ida pga dåligt väder så måste ju lite göras ikväll, så blev plastning och lite annat..
Dock så kommer det nog inte hända mycket i morgon pga begravning för en släkting, men ett paket ska förhoppningsvis hämtas och stötfångarna med.. men det återstå att se om jag får tag i killen med dem..
Men till bilderna!
Så ser matterna ut orginal..
Matterna under gummimatterna orginal, de är tätning på undersidan så mina luisi matter kommer ligga ovan på dessa, därför dom ska bli svarta
Svart och fin, dock ser den flammig up på bilden, men nästan bara kanterna på mattan kommer förmodligen synas under luisi mattorna, men mer svart ska införskaffas.. Obs!Mycket ljusare än i verkligheten pga blixt på kameran..
Förstärkte ljudboxarna med lite glasfiber.. ska kläs så det behövde inte vara perfekt yta under, men jag blev nöjd för att vara andra gången jag plastar något..
Lite glasfiber på, ska förmodligen på ett till lager sen
Ite så jätte bra, men jag är nöjd för att vara 2a gången man plastar
Tror ni dom kommer låta bra sen då?
De va allt man gjorde idag, gick fan inte vara i garaget längre, luktade ju lite men dock inge starkt för en som, luktar på färger och lösningsmedel varje dag hehe Men nu ska jag tare lungt bara
De va allt man gjorde idag, gick fan inte vara i garaget längre, luktade ju lite men dock inge starkt för en som, luktar på färger och lösningsmedel varje dag hehe Men nu ska jag tare lungt bara
Ha en fortsatt trevlig kväll alla! mvh kim
Ljudboxarna ser bra ut! Det luktar ju asgott av thinner man tvättar och av färgdimman när man lackar ju !
Ha en fortsatt trevlig kväll alla! mvh kim
Ljudboxarna ser bra ut! Det luktar ju asgott av thinner man tvättar och av färgdimman när man lackar ju !
De ser bra ut, jäkligt bra plastat för att va 2a gången Många lyckas inte ens blanda polyestern rätt 2a gången
Hoppas du kan hämta allting imorrn då, de va väl taklucke-grejen som kommit?
Ha de /Jacob
Tackar, jo men ja använder en ml spruta.. så man får allt rätt hehe
Jo men stötfångarna kommer inte hämtas utan köras direkt till skolan någon dag framöver typ nästa vecka eller så.. Men ett paket ska hämtas men dock innehåller den inte den där grejen till takluckan
fan de ser ju riktigt najs ut de har, blir fan avis pa dig nu, synd att de ar nastan 2 veckor kvar till ja kommer hem till min bil, men da javlar ska den bli fardig fortast mojligt