Är det bara ahndtaget som är borta så har dom nog löst det på så vis = solenoid på låset + tryck knapp i kupen,,,,, kanske.. en sån lösning hade jag en gång
ska också göra så med min golf 2'a men blev också fundersam på hur man ska öppna bagaget / dörrarna, blir dock fundersam på att det kan förstöras väldigt lätt om det fryser fast på vintern ?
minns en golf i bilsport där de tagit bakstycket från en gammal caddy med wv texten.
Det hade jag funderingar på att göra på min oxå men det verkar som att det inte är så lätt att få tag i dom luckorna. Min första golf jag hade lagt igen bakluckan på så tog jag en solenoid från en startmor sen byggde jag om torkarmotorfästet och satte fast den där. sen var det ju bara en wire mellan solenoiden och låset och en knapp i bilen.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
minns en golf i bilsport där de tagit bakstycket från en gammal caddy med wv texten.
Det hade jag funderingar på att göra på min oxå men det verkar som att det inte är så lätt att få tag i dom luckorna. Min första golf jag hade lagt igen bakluckan på så tog jag en solenoid från en startmor sen byggde jag om torkarmotorfästet och satte fast den där. sen var det ju bara en wire mellan solenoiden och låset och en knapp i bilen.
nej dom flesta är väl upprostade lr buckligare än allt annat.
nej dom flesta är väl upprostade lr buckligare än allt annat.
Precis. Lite synd för det blir jäkligt snyggt.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Åk till närmaste skrot och kolla på saab 900 årsmodell runt 95. Där sitter en liten "motor" i bagage luckan. ta den och sätt in i din. Har själv en sån i min bil, mycket smidig!