Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

Broken-Arrow
20 april 2009 · 735 Inlägg

Tottii skrev:
ser ruksigt bra ut juh !! keep going!! wink

Tack tack smile går sakta framåt kör på ett litet tag till sen får jag se lite hur jag gör

Born With Nothing..Die With Everything
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Hur går det här då? tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Broken-Arrow
1 maj 2009 · 735 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Hur går det här då? tongue

Njaa lite sådär tycker intresset i tråden har svalnat av därför har jag väl inte skrivit något eller slängt in några bilder,dessutom väntar jag på delar som aldrig verkar dyka upp

Born With Nothing..Die With Everything
Portal Filkörning?
2 maj 2009 · 852 Inlägg

Bry dig inte om att det är lite dött emellanåt smile folk kommenterar inte varje uppdatering, men det behöver inte betyda att dem inte läser och uppskattar tråden wink


Jag tycker du gör ett kanonjobb och e jäkligt sugen på att läsa en maffig update här snart smile (lovar att jag ska slänga in en kommentar då!)

Broken-Arrow
2 maj 2009 · 735 Inlägg

Portal skrev:
Bry dig inte om att det är lite dött emellanåt smile folk kommenterar inte varje uppdatering, men det behöver inte betyda att dem inte läser och uppskattar tråden wink


Jag tycker du gör ett kanonjobb och e jäkligt sugen på att läsa en maffig update här snart smile (lovar att jag ska slänga in en kommentar då!)

Ja det är väl så jo tongue tack för dom vänliga orden smile , kommer update garanterat går och väntar på lite prylar som jag tycker skulle ha kommit hem för länge sen bara

Born With Nothing..Die With Everything
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
6 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Broken-Arrow skrev:

_Glenne_ skrev:
Hur går det här då? tongue

Njaa lite sådär tycker intresset i tråden har svalnat av därför har jag väl inte skrivit något eller slängt in några bilder,dessutom väntar jag på delar som aldrig verkar dyka upp

Well, forumet har inte funkar för mig halva april så jag har inte kunnat kommenterat tongue

Men nu vill jag se en uppdatering iaf big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Broken-Arrow
7 maj 2009 · 735 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Broken-Arrow skrev:

_Glenne_ skrev:
Hur går det här då? tongue

Njaa lite sådär tycker intresset i tråden har svalnat av därför har jag väl inte skrivit något eller slängt in några bilder,dessutom väntar jag på delar som aldrig verkar dyka upp

Well, forumet har inte funkar för mig halva april så jag har inte kunnat kommenterat tongue

Men nu vill jag se en uppdatering iaf big_smile

Jag har inte gjort något med bilen så jag kan inte uppdatera något heller jag väntar fortfarande efter 7 veckor på mina coilovers

Born With Nothing..Die With Everything
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Jahapp, det var ju lite trist hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Broken-Arrow
13 maj 2009 · 735 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Jahapp, det var ju lite trist hmm

Joh men nu hade dom tydligen dykt upp men såklart med lite fel prylar så nu måste jag vänta igen en stund hmm , och i helgen blir det möjligen till att byta garage också om allt går som planerat

Born With Nothing..Die With Everything
Joas_86
14 maj 2009 ·

Broken-Arrow skrev:

_Glenne_ skrev:
Jahapp, det var ju lite trist hmm

Joh men nu hade dom tydligen dykt upp men såklart med lite fel prylar så nu måste jag vänta igen en stund hmm , och i helgen blir det möjligen till att byta garage också om allt går som planerat

Fasen har dom inte kommit än :S Du borde ju liksom få dom dära senare. Inte ska du behöva vänta så här länge sad

Men de lät intressant med garaget ? Något större eller ?


/joas

Broken-Arrow
14 maj 2009 · 735 Inlägg

Joas_86 skrev:

Broken-Arrow skrev:

_Glenne_ skrev:
Jahapp, det var ju lite trist hmm

Joh men nu hade dom tydligen dykt upp men såklart med lite fel prylar så nu måste jag vänta igen en stund hmm , och i helgen blir det möjligen till att byta garage också om allt går som planerat

Fasen har dom inte kommit än :S Du borde ju liksom få dom dära senare. Inte ska du behöva vänta så här länge sad

Men de lät intressant med garaget ? Något större eller ?


/joas

Är nog lite surt men är nog inte bara jag som behövt vänta antagligen så samlar dom ihop till en större beställning och får hem prylar i större partier

Garaget är nog större men är fler killar där med sina bilar så hur mycket rum man kan göra åt sig får man se smile fördelen är att där finns både svarv och fräs vilket kan behövas vartefter man plockar på godis på bumsen tongue

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
14 maj 2009 · 735 Inlägg

Fick mina bromsklossar idag så det blev att pilla ihop nya oket från 330 E46 , ok galet kanske en del tycker köper en massa prylar för dyra pengar när det finns beggat, nåja mina nerver tog slut efter 2 veckor letande och visst det finns andra alternativ det kan jag hålla med om, men nytt är nytt och vill man plocka på något annat så är det ju bara och sälja det man har isåf

http://img4.imageshack.us/img4/8626/14509006.jpg

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
17 maj 2009 · 735 Inlägg

Så nu har man rullat ut pärlan och tvättat bort allt damm, kunde inte låta bli att börja skratta en aning original fjädrar på och E34:ans vinterfälgar med dunder profil fick visst min bil att se ut som jag skulle ut o köra offroad lol tur nog så är dom ju bara på för att jag ska kunna flytta på den en aning smile

http://img193.imageshack.us/img193/8318/17509003.jpg

Flytten gick också smärtfritt hoppas man har kommit så långt tills nästa sommar att man kan köra bilen för egen maskin och inte behöver rulla runt på bilsläp hela tiden när något ska göras tongue

http://img193.imageshack.us/img193/5352/17509005.jpg

Born With Nothing..Die With Everything
Jockefors
17 maj 2009 · 961 Inlägg

ser ju kanon ut !!! men vad säger besiktningen om utblåset då ? har själv tänkt ha så på ett kommande projekt !
MvH Jocke

Pure DieselPower
Broken-Arrow
17 maj 2009 · 735 Inlägg

talibangran skrev:
ser ju kanon ut !!! men vad säger besiktningen om utblåset då ? har själv tänkt ha så på ett kommande projekt !
MvH Jocke

Tjaa när jag var in till dom och snackade om utblåset så var det ok , om inte annat får jag väl dra ut det som det ska vara till besiktning om det strular

Born With Nothing..Die With Everything
Jockefors
17 maj 2009 · 961 Inlägg

Broken-Arrow skrev:

talibangran skrev:
ser ju kanon ut !!! men vad säger besiktningen om utblåset då ? har själv tänkt ha så på ett kommande projekt !
MvH Jocke

Tjaa när jag var in till dom och snackade om utblåset så var det ok , om inte annat får jag väl dra ut det som det ska vara till besiktning om det strular

ok låter kanon smile

Pure DieselPower
Broken-Arrow
17 maj 2009 · 735 Inlägg

talibangran skrev:

Broken-Arrow skrev:

talibangran skrev:
ser ju kanon ut !!! men vad säger besiktningen om utblåset då ? har själv tänkt ha så på ett kommande projekt !
MvH Jocke

Tjaa när jag var in till dom och snackade om utblåset så var det ok , om inte annat får jag väl dra ut det som det ska vara till besiktning om det strular

ok låter kanon smile

Jadå ordnar sig alltid på något sätt smile

Born With Nothing..Die With Everything
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Kul med lite uppdateringar, det var på tiden big_smile... Blir bra iaf! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Broken-Arrow
18 maj 2009 · 735 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Kul med lite uppdateringar, det var på tiden big_smile... Blir bra iaf! smile

Tackar mannen smile fick ett litet ryck i helgen tongue ska försöka uppdatera lite bättre men jag har inte gjort så mycket heller så det har varit lite svårt att visa något då hehe

Born With Nothing..Die With Everything
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Haha okej, ja jag hoppas på att du uppdaterar bättre, är ju ett intressant projekt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang