Vad Jobbar Folk Från Garaget Med??

sik
21 februari 2010 · 1 072 Inlägg

Jonkenn skrev:
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.

Du blir inte UV svetsare, du blir inom anläggning. Sällan man bara blir en sak i den branschen.

skirre
21 februari 2010 · 8 Inlägg

Arbetslös just nu. Men imorgon börjar jag köra lastbil för DHL smile

Volvo V70 2.5FT "Ocean race" (2009)
ErikJohansson
21 februari 2010 · 174 Inlägg

Jonkenn skrev:
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.

du kommer inte tjäna mycket pengar om det är det du tror, i norge kör dom med robotar nu för tiden

Gizze Solfilmsmontör
21 februari 2010 · 68 Inlägg

Solfilmsmontör smile

Montering av solfilm, säkerhetsfilm, fönsterdekor, skylt & bildekor. www.solskyddscenter.com
sik
21 februari 2010 · 1 072 Inlägg

ErikJohansson skrev:

Jonkenn skrev:
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.

du kommer inte tjäna mycket pengar om det är det du tror, i norge kör dom med robotar nu för tiden

Nån måste styra roboten och montera den eller hur?
Robotar brukas mest offshore, men som allt annats så svetsas 99% på land och skickas sedan ner. Men att tro att man kan kliva in som svetsare utanvidare kan då drömma vidare. Man måste va flexibel inom det yrket.

No_Fitment I love 20Hz !
21 februari 2010 · 1 327 Inlägg

jobbar med bilar/bil-ljud tongue

Kolla in Projektet! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212774/
#hemåsänk
Team VA!?
Skoda octavia SLX 1,8T "Baslådan" (1999)
_Norrland_ Bilvårdstekniker
21 februari 2010 · 766 Inlägg

Ellertz skrev:

hks__ skrev:

Ellertz skrev:

jasså? Själv jobbar ja på Hertz big_smile

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Vilden
21 februari 2010 · 223 Inlägg

jobbar som säng tillverkare på DUX smile

hks__ Försäljare inom Bilmultimedia
21 februari 2010 · 434 Inlägg

_Norrland_ skrev:

Ellertz skrev:

hks__ skrev:

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

jaha ! vad kul! vilken station ?

hks__ Försäljare inom Bilmultimedia
21 februari 2010 · 434 Inlägg

Ellertz skrev:

hks__ skrev:

Ellertz skrev:

jasså? Själv jobbar ja på Hertz big_smile

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

ja för fan ! som mest hade vi en vagnpark på 850 bilar tror jag...det året slog vi även all time high med hyror...6.2 miljoner drog vi in under Augusti månad tongue

Kesler
21 februari 2010 · 3 650 Inlägg

jobbar med era stekbilar, ferraris, porschar bmw´s m.m.m

_Norrland_ Bilvårdstekniker
21 februari 2010 · 766 Inlägg

hks__ skrev:

_Norrland_ skrev:

Ellertz skrev:

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

jaha ! vad kul! vilken station ?

Umeå smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
rockabilly_ponta Customiserare
21 februari 2010 · 1 212 Inlägg

jobbar på en charkfrabrik... inget drömjobb men de ger dollar i kassan....

raggen går
Volvo V40 "den blå" (2001)
hks__ Försäljare inom Bilmultimedia
22 februari 2010 · 434 Inlägg

_Norrland_ skrev:

hks__ skrev:

_Norrland_ skrev:

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

jaha ! vad kul! vilken station ?

Umeå smile

åh fan=) vill minnas att ni från norr var dom som skickade dom finare bilarna på transfer till oss:P dom som kom från sheraton / sthlm var en mardröm tongue

davidklang
22 februari 2010 · 908 Inlägg

jobbar på engelholms glass. paketering/produktion

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
23 februari 2010 · 3 519 Inlägg

Har inte börjat jobba än. Börjar på onsdag smile
Eccovena, lager jobb typ. Man packar villa pellets med en maskin.
3 skift

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Ellertz Norrlänning
3 mars 2010 · 1 453 Inlägg

hks__ skrev:

Ellertz skrev:

hks__ skrev:

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

ja för fan ! som mest hade vi en vagnpark på 850 bilar tror jag...det året slog vi även all time high med hyror...6.2 miljoner drog vi in under Augusti månad tongue

Fy fan! Det var inte dåligt... De är de aldrig en lugn stund kan ja tänka mig smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Torpen
3 mars 2010 · 72 Inlägg

Insatsstyrkan.

Nitrometanskada Gött mos
3 mars 2010 · 1 096 Inlägg

Bagare och konditor

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
hks__ Försäljare inom Bilmultimedia
3 mars 2010 · 434 Inlägg

Ellertz skrev:

hks__ skrev:

Ellertz skrev:

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

ja för fan ! som mest hade vi en vagnpark på 850 bilar tror jag...det året slog vi även all time high med hyror...6.2 miljoner drog vi in under Augusti månad tongue

Fy fan! Det var inte dåligt... De är de aldrig en lugn stund kan ja tänka mig smile

nej du, det finns att göra om man säger såtongue men det har lugnat ner sig nu, jobbar inte där längre men..när jag slutade hade dom iaf halverat vagnparken tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang