2083
Sök

hur många är singel på garaget ?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
6 september 2010
Hahaha.. Aja nu får vi nu sluta med chattandet tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
6 september 2010
Att-Göra-Lista:

1. Sälja Saab
2. spara pengar
3. spara pengar
4. spara pengar
5. spara pengar
6. KÖPA SUPRA.......

lol
Senast redigerat av _Fredde_volvo_ (6 september 2010)

1 723 Inlägg
6 september 2010
drazen_gti skrev:
jag är singel men köpt en supra nu så snart får man napp:)

Jag tänkte så när jag köpte hoj. Men va fan, man har ju hjälm och tonat visir, hur ska nån se vem som kör? Och hinna ikapp?! yikes Dålig planering...

KHRacing
6 september 2010
Elda skrev:
fördel med skräpig gammal saab är att det är 90x2000 cm när man fäller baksätet, man får plats med det mesta oavsett hur vig man är wink

Annars finns det ju även Saab 95...
http://www.familycar.com/Classics/63Saab95/Images/RightRear.jpg

560 Inlägg
6 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
Att-Göra-Lista:

1. Sälja Saab
2. spara pengar
3. spara pengar
4. spara pengar
5. spara pengar
6. KÖPA SUPRA.......

lol

Om du nu tycker att jag är värre än han som har sex med bilar så får du nog flytta från K-na med din Supra, vem vet vad jag gör med den liksom wink - enligt dig! tongue

1 903 Inlägg
6 september 2010
Reeplayed skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Att-Göra-Lista:

1. Sälja Saab
2. spara pengar
3. spara pengar
4. spara pengar
5. spara pengar
6. KÖPA SUPRA.......

lol

Om du nu tycker att jag är värre än han som har sex med bilar så får du nog flytta från K-na med din Supra, vem vet vad jag gör med den liksom wink - enligt dig! tongue

hahahaha, eller så bara stannar ja i K-na och är noga med att skruva bort växelspaksknoppen varje gång jag lämnar bilen winklol
ifall nu "någon" skulle bryta sig in.

1 523 Inlägg
6 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
Reeplayed skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Att-Göra-Lista:

1. Sälja Saab
2. spara pengar
3. spara pengar
4. spara pengar
5. spara pengar
6. KÖPA SUPRA.......

lol

hahahaha, eller så bara stannar ja i K-na och är noga med att skruva bort växelspaksknoppen varje gång jag lämnar bilen winklol

USCH!!!
nu kommer inte jag kunna sova inatt!! wink

560 Inlägg
6 september 2010
Vi skärper oss här, jag kan äga dig på msn istället, lammet! smile

Sorry för OT.

Ps, vi skulle ha en slags garagetchatt, så man kunde fortsätta såna här diskussioner tongue

1 903 Inlägg
6 september 2010
Noiseprojekt skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Reeplayed skrev:

USCH!!!
nu kommer inte jag kunna sova inatt!! wink

ledsen! hmm skyll på Reeplayed! hon som började!! yikes

1 523 Inlägg
6 september 2010
Reeplayed skrev:

Sorry för OT.

Ps, vi skulle ha en slags garagetchatt, så man kunde fortsätta såna här diskussioner tongue

1. Då får ni ha så trevligt då jag inte är med på era listor! big_smile

2. Har redan kommit med det förslaget! kolla min blogg!

207 Inlägg
6 september 2010
Reeplayed skrev:

Det kallas IRC och man kan enkelt komma ut på IRC genom att använda mIRC (http://www.mirc.com/get.html) och sen på ett nät som heter Quakenet så finns det en kanal som heter #Garaget där det just nu när jag skriver detta sitter 64 personer, som alla pratar strunt (fast just Nu är de flesta tysta tongue Sent på måndagkväll och alla är bittra över att det är långt till fredag)

Det är ju ett sätt tongue

Och jaha?! Supra är säkert kort, jag la ut min fiskekrok för många sidor sen och jag har inte ens fått en flört! Tydligt att Skyline inte är lika poppis bland ze ladies! ;P Får hoppas på att Pajeron drar in något :> (Nyköpt)

1 523 Inlägg
6 september 2010
Znurf skrev:
Reeplayed skrev:

Det kallas IRC och man kan enkelt komma ut på IRC genom att använda mIRC (http://www.mirc.com/get.html) och sen på ett nät som heter Quakenet så finns det en kanal som heter #Garaget där det just nu när jag skriver detta sitter 64 personer, som alla pratar strunt (fast just Nu är de flesta tysta tongue Sent på måndagkväll och alla är bittra över att det är långt till fredag)

Det är ju ett sätt tongue

Och jaha?! Supra är säkert kort, jag la ut min fiskekrok för många sidor sen och jag har inte ens fått en flört! Tydligt att Skyline inte är lika poppis bland ze ladies! ;P Får hoppas på att Pajeron drar in något :> (Nyköpt)

"Asså skylines är ju en sån turn-on för mig typ!!
Asså jag blir ju typ askåt när jag ser än!
Tur att jag inte bor i din närhet!! *giggle*"

2 594 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
Elda skrev:
Reeplayed skrev:
Vill man så går det i en Supra med.. smile

ja det finns en tråd på detta temat med folk som lyckats i en fiat 121, så supran ligger nog fan i lä där. saaben går dock att sova 2 personer bekvämt i med, tält eller husvagn är onödigt när man ska bort smile

hmm kan vell inte vara så att jag gjorde den tråden med wink

7 Inlägg
7 september 2010
Hahaha det svänger fort mellan ämnerna här big_smile

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
7 september 2010
Reeplayed skrev:

Sorry för OT.

Enklast och lättast för er som inte vill installera programmet är att köra via denna sidan;

http://webchat.quakenet.org/

Skriv ditt nick/namn och "garaget" i channelrutan bara smile. Tadaaa, så kan ni snacka med mig, Znurf och alla andra dårar som hänger där smile.

Kan tillägga att IRC-chatten är inte ett ställe som sprudlar av aktivitet precis hela tiden. Man går in där, hänger lite (idlar/tomgång/bara finnas/etc), hänger på konversationen om det dyker upp nåt intressant. Att bara hoppa in när som helst och förvänta sig värsta draget är inte riktigt som i verkligheten. De flesta har programmet igång och skriver lite om man sitter vid datorn och om det händer nåt skoj i kanalen.

Vid vissa tider så kan det iofs vara fullt ös beroende på vad folk sysslar med.
big_smile
Senast redigerat av Manny (7 september 2010)

615 Inlägg
7 september 2010
Fan.. fresh on the singelmarket, vet inte om det är skönt eller tråkigt big_smile

Let's stance!

StenkrossTomte
359 Inlägg
7 september 2010
SNL skrev:
Fan.. fresh on the singelmarket, vet inte om det är skönt eller tråkigt big_smile

Finns inget skönare... Att bara slippa tänka på att där är någon som helatiden tycker att man lägger mer tid på bilar än henne...

Jag skall alltid vara singel! (Åtminstone tills bilintresset tar slut) smile

No turbo shit! Just Real Power!

7 Inlägg
7 september 2010
Joppe_Johndeere skrev:
SNL skrev:

Finns inget skönare... Att bara slippa tänka på att där är någon som helatiden tycker att man lägger mer tid på bilar än henne...

Jag skall alltid vara singel! (Åtminstone tills bilintresset tar slut) smile

Du kan ju alltid skaffa en tjej med bil intresse... smile

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
7 september 2010
MazdaLady skrev:
Hahaha det svänger fort mellan ämnerna här big_smile

haha ja ett riktigt dårhus:P

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

207 Inlägg
7 september 2010
MazdaLady skrev:
Du kan ju alltid skaffa en tjej med bil intresse... smile

Mjo för sånna verkar det ju krylla av? tongue
Iofs så kanske det inte är så konstigt att man inte ser/hittar dem om man inte ens försöker söka? tongue

Sök