Dags att lägga upp en liten projekttråd nu när man så smått har börjat sitt första bygge.
Mina planer för vinter/våren då:
* Läppar på!
* Kalluftsintag
* Dioder i mätartavlorna
* Neon vid fötterna
* Sänkning
* Se till att få ordning på skuffen!
* Fräsha upp i motorn, byta lite filter och packningar osv.
* + annat pill på insidan...
...nu har jag spårat ur som vanligt, så vill även få gjort:
* Simons(?) 2,5" avgassystem. Det jag har på nu är sönderrostat, och behöver ändå ha raka utblås för bak-läppen.
* Bromsskivor. Jag kom på varför handbromsen inte tog; det finns varken belägg eller skivor (nåja, de är inte vackra) kvar på bakbromsarna.
* Tona bakrutorna
Nu är ju tjejen arbetslös så min ekonomi är tight! Man får se vad man har råd med...
Bilen ser iaf ut såhär idag:
Mätartavlan och neonet är redan gjorda!
Fy fan vad jag sled med att få knappen till neonet att bli bra .Satte den i centerkonsollen, vid fönsterhissarna. GM verkar tycka om att bygga moduler som man egentligen inte kan plocka isär. >_<
Tycker både neonet och dioderna blev lite mörka. Svårt att se hur fort man kör när det är mörkt ute...kommer kanske bygga om detta...
(Sorry för den kassa bildkvalitén, har bara min mobilkamera...)
Nu senast har jag börjar jobba på stötfångarna. Hoppas man får tag på nån som kan lacka den relativt billigt sen. Känns lite i lungorna som en festkväll med för mycket att dricka och för mycket cigg...ja, jag använder andningsskydd, hjälper ju inte ett jota!
Nåja, kommer jobba vidare i lugnt takt. Man är ju projekts-oskuld, så man får gå lugnt fram...