tips är att riva av orginalvinylen med och renslipa.. ett jävla jobb men ja använde en ståltrissa och borrmaskin och de funkade utmärkt då slipper du oroa dig för de jävla siliconet!! ses i sommar man
oohhh shitt.. VAD har du gjort ?! Hade jag vart där hade jag brutit ihop ! Tur jag fick sitta o dunka massor i sunshine i veckan Nåt o njuta av Litar på dig Jimmy, du fixar snart ihop henne
Har nu tagit mig igenom alla dina 125 sidor och kan inget annat än att säga vilket imponerande arbete du gör!!! Jag håller själv på med en gammal Audi men absolut inte så mycket som du gör . Ser verkligen fram emot fortsättningen av golfen då det finns en del som jag känner igen;) Lycka till!!
tyvärr går de segt, ja försöker laga bilar och så men tyvärr går det segt, det är de ända sättet ja kan få i pengar på, för inte vill a-kassan betala något än iaf men ja har gjort lite iaf på bilen, men vill beställa hem lim och köpa epoxy men det får vänta tills vidare.
så mycket bättre. inga fula skarvar eller skinn som släppt runt mättar huset eller knapparna, ska bara limma på lite till där i hållet som ratten sitter sen blir det kanon
tack så mycket ja ska satsa på elmia iaf:P ja ska annmäla mej och bilen sen får vi se hur det går.
dax för en sen update och nu tycker ja fler än stackars fredrik ska kommentera här annars blir de inge mer bilder.
sista bilen äntligen klar
efter att ja blivit anklagad för massa skit så blev ja trött så ja byggde ihop bräddan och hängde in den, i morgon blir det att bygga hop allt igen. ös på med kommentarer nu
Blir jävligt läckert med allt skinn Är lite nyfiken på vad du använder för lim? Och hur det är att jobba med skinnet, hur smidigt det är, eller om man får värma osv
tack allihop ja vet inte om ja ska skriva så mycket om de just här, men ja har blivit anklgad för att ljuga, men det är över nu. har släppt personen i fråga som sagt detta och gott vidare, men nu har ja ingen garage tjej längre som vill vara med och meka
_Fredrik : ja använder ett vatten baserat lim från top n trim som heter fastbond 30, man måste värma ordentligt så det blir smidigt att jobba med och man får dra väldigt mycket i kninnet så det kommer in och ner över allt utan väck.
Vivendi : ja klart du ska få ta bilder för nästa gång ska det vara perfekt alltihop
i kväll kommer det nya bilder allihop, ursäkta min sega uppdatering, men när allt som hänt så sögs lusten ur mej men den kommer väl snart tillbaka lite sakta hoppas ja