Nu har du suttit letat va Ja rätt Märke men fel modell. Vilken bil kommer motorn ifrån då
japp , hittade bara en bild på bilen på hela nätet men sidan e för gammal. ja hittade den då ja sökte på Courier Coupe så ja tänkte att det kanske skulle kunna vara det.
Nu har du suttit letat va Ja rätt Märke men fel modell. Vilken bil kommer motorn ifrån då
japp , hittade bara en bild på bilen på hela nätet men sidan e för gammal. ja hittade den då ja sökte på Courier Coupe så ja tänkte att det kanske skulle kunna vara det.
verkar vara riktigt supersällsynt dendär! skulle gissa på att den har en mg motor .
Ja den är rätt sällsynt , de första Elva för export byggdes i drygt 400 exemplar. Men Mk3 såldes nästan enbart i England. Courier är roadstern och MK3 "cupen" . Motorn är en MG konstruktion från MGA på 1500 kubik (sa fel innan förlåt )
Bilen bakom tycker jag ser ut som en Lancia Delta.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att Ryssland var skyldiga Italien pengar men hade inte råd att betala tillbaka. Så efter långt tänkande kom ryssarna på att de hade mycket plåt liggande. De frågade om Italien kunde tänka sig att ta emot plåt istället för pengar. Italien gick med på det till slut och tänkte att bilindustrin kunde ta plåten. Det var också det som hände. Alfa Romeo tog plåten till sin alfasud och det är därför den rostade så himla mycket, för att plåten var rysk helt enkelt.