Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Hejsan.. ja ska bygga om bakpartiet på min bil inomkort.. problemet är de att ja vet inte riktigt hur ja vill ha de.. ja slängde bara ihop något väldigt snabb för att testa men de verkar inte vara så snyggt..
någonsom har tid å lust å göra något najs? inte för extremt + att de ska vara dubbla utblås de e dom ända kraven ja har .
ingen som har lust att photoshopa min sierra?? skulle vilja se hur den ser ut i knall orange om nån kan fixa de?? bara gå in och ta nån bild på min sida
tack på förhand
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
ingen som har lust att photoshopa min sierra?? skulle vilja se hur den ser ut i knall orange om nån kan fixa de?? bara gå in och ta nån bild på min sida
tack på förhand
hahaha de måste du kunna klara själv ju
Senast redigerat av xorox_88 (12 mars 2007)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
tack på förhand
hahaha de måste du kunna klara själv ju
jaa de kan jag säker men jag orkar inte hålla på.. sen så är jag inte speciellt erfaren av photoshop så jag tror inte jag skulle få till en sån färg så att de ser verkligt ut...
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!