2980
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

466 Inlägg
2 augusti 2009
vem kanske tar en tur söder över när det nu blir

Christer *Dieselkungen*

1 231 Inlägg
2 augusti 2009
jag är nog också på faktiskt ... EGENTLIGEN är ju lördag bättre , för på fredag är man oftast seg efter jobbet ... inte för att folk har så långt att åka men ändå ....

229 Inlägg
2 augusti 2009
Fredag eller lördag spelar ingen roll för mig.. tongue

Supraman
2 300 Inlägg
3 augusti 2009
19:30 den 7/8 på fredagen vid cheapy, så e vi där tills 21:00 iaf ?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

229 Inlägg
3 augusti 2009
Låter nice:Pcool

Supraman
2 300 Inlägg
4 augusti 2009
Den 8/8 kl e det satt till, fått veta att för många e upptagna på fredagen så det fick bli lördag.
hade det vart ännu fler som hade sagt fredag så hade det blivit fredagen.

det e omöjligt att anpasssa så att det funkar för alla.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

186 Inlägg
6 augusti 2009
Många som kommer eller? Funderar på om man ska ladda upp kameran å blixten å komma ut å ta lite bilder kanske?tongue

367 Inlägg
6 augusti 2009
Imorn? Cheapy kl 19.00?

705 Inlägg
6 augusti 2009
ponka skrev:
Många som kommer eller? Funderar på om man ska ladda upp kameran å blixten å komma ut å ta lite bilder kanske?tongue

Skulle ha varit många men sen så Ville ni hällre supa än att utmana GBG. XD
Hade samlat ihop en massa bilar men, nå.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

204 Inlägg
6 augusti 2009
blir att sätta på race däcken ocgh höjda laddet så ska de bli åka av hade varit kul sätta stora gbg på plats smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
6 augusti 2009
uppenbarligen är det visst roligare att supa för de kan inte mkt annat tongue  Varberg e ju en alkis stad men vart står det att träffen är inställd då?

when ever - were ever
513 Inlägg
6 augusti 2009
Hur ska ni ha det nu då?

1 163 Inlägg
6 augusti 2009
Hej och välkommen till Varberg, fina stränder, vackra hus och en stor AA förrening... lol

OBS, spår av viss Ironi kan förekomma.

Mvh
Senast redigerat av NightCruiser (7 augusti 2009)

Yeaaahh
257 Inlägg
7 augusti 2009
Trådstartare
kaxxen skrev:
uppenbarligen är det visst roligare att supa för de kan inte mkt annat tongue  Varberg e ju en alkis stad men vart står det att träffen är inställd då?

Alltså kaxxen varför tror alla vi ska supa kanske har annat att göra bara;P och varför jag har tagit till alkoholen är pågrund ut av att det händer inget i varberg längre;( förr kunde man vara ett stort gäng bakom gallerian och tjöta skit eller vid fästningen men det är inga ute så vad gör man;P

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

705 Inlägg
7 augusti 2009
Nä, men hade samlat lite folk ifrån GBG som vile se ny bilar, Träffa nytt folk, Vara på nått nytt ställe. O sen så hör man att det inte blir nått? Jag menar inget illa, hoppas att ni har de skit bra.

Men hör av er till oss i GBG när ni vill ses o hitta på nått kul. XD Vi finns alltid här o vi väntar. XD

P.S till alla Japsare Träff på sönda kl 19:00, Kolla in tråden eller skicka ett PM för info.XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
7 augusti 2009
Shalle89 skrev:
Nä, men hade samlat lite folk ifrån GBG som vile se ny bilar, Träffa nytt folk, Vara på nått nytt ställe. O sen så hör man att det inte blir nått? Jag menar inget illa, hoppas att ni har de skit bra.

Men hör av er till oss i GBG när ni vill ses o hitta på nått kul. XD Vi finns alltid här o vi väntar. XD

P.S till alla Japsare Träff på sönda kl 19:00, Kolla in tråden eller skicka ett PM för info.XD

kom ner ändå. det blir nog lite folk ändå. jag tänker ju fan inte sitta hemma och dega, det är ju ett som är säkert tongue varken idag eller på lördag
Senast redigerat av -Tonkan- (7 augusti 2009)

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

1 231 Inlägg
7 augusti 2009
ingen från varberg som ska till markaryd idag ? ? smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 augusti 2009
karlberg skrev:
kaxxen skrev:

Alltså kaxxen varför tror alla vi ska supa kanske har annat att göra bara;P och varför jag har tagit till alkoholen är pågrund ut av att det händer inget i varberg längre;( förr kunde man vara ett stort gäng bakom gallerian och tjöta skit eller vid fästningen men det är inga ute så vad gör man;P

Finns alltid annat man kan göra t ex åka till gbg eller nån annan stad smile Om folk låter bli att köpa alkhol så har de råd med bensin smile men du har rätt det händer inte mycket alls här... Vi måste ha en karlberg som drar igång allt & när han inte gör det då händer det inget! tongue 

jag drar upp till gbg på söndag för blackrace iaf... sen får vi se kanske drar själv till borås/gbg på deras träffar smile Va på borås träff i lördags iaf

Jag vill fan göra nåt, jag vill ha en träff här i stan med lite nytt folk. Jag kan nog slita mig en stund från jobbet & hälsa på om det blir nåt smile

501 Inlägg
7 augusti 2009
Alla som e sugna kan ju vänta in oss på motorvägen ikväll för en liten lektripp till markaryd vi drar från gbg kl 19:00 så dom som vill kan ju haka på eSexan runt 19:20-19:30..

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 augusti 2009
DIEZEL_NET skrev:
Alla som e sugna kan ju vänta in oss på motorvägen ikväll för en liten lektripp till markaryd vi drar från gbg kl 19:00 så dom som vill kan ju haka på eSexan runt 19:20-19:30..

kör in vid Varberg nord om det är folk som väntar där så åker ni iaf samlat smile kanske man kan haka på själv

Sök