Uppdatering: start av bygge i bagageutrymetHär kommer den utlovade uppdateringen
Nu är även min semester slut så nu kommer vardagen gå tillbaka till det vanliga så det kommer att bli lite bättre med uppdateringar.
Jag har märkt att på sistonde så har jag blvit dålig på att fota saker som jag gör
det fins massa saker som jag inte har bilder på utan som man bara ser att mellan två bilder så har det hänt mycket
men men ska försöka bli bättre på det
aja slut på snacket här kommer bliderna
här har jag skruvat fast trålådan i tunneln, just nu är det bara temporärt kommer senare att limma och fler skruvar runt hela kanten
Som jag sa tidigare så är baslådan 90% klar för att plastas fast i bilen nu och för att göra dom sista % så behöver jag bygga allt som ska vara i "bagageutrymet" så det är vad jag startar nu
Här ser ni hur baksidan ser ut av trälådan.
för att kunna bygga allt som ska vara där så behövde jag först ta upp den plats som jag vet att elektroniknen kommer att ta upp, i det här fallet så är det batterierna
så dom 3 stenarna = batteri replikor
Här ser ni alla saker som ska in i skuffen, 6 st högtalare, 3st slutsteg och en dator
Jag testar mig fram till vad jag tror blir snyggast , här är ett test
Efter ganska många tester så kom jag fram till denna variant som jag tänker köra på
fick dock inte plats med två av högtalarna
så vad tycks
?