2890
Sök

Inför: Garaget-träff Alingsås 5/7-08

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 juli 2008
Firejennifer skrev:
Det är inte omöjligt att det blir säve på dagen, beror på när jag varit på Dalhems i veckan. smile

Vad blir det för spännande på Dalhems? tongue

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 juli 2008
FAN!! Det skiter sig ju totalt.. säve är ju samma dag sadsadsad(sadsadsadsad

"Liberty of thought is the life of the soul"

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
1 juli 2008
hedley skrev:
FAN!! Det skiter sig ju totalt.. säve är ju samma dag sadsadsad(sadsadsadsad

om du har missat det så funderar många på att komma till alingsås efter säve! smile haka på dom!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 juli 2008
jaha?!! det har jag missat haha tongue några tider nämnda? orkar inte direkt leta igenom allt xD
Kanske drar hem åså och sen ner till alingsås igen tongue

963 Inlägg
1 juli 2008
hedley skrev:
jaha?!! det har jag missat haha tongue några tider nämnda? orkar inte direkt leta igenom allt xD
Kanske drar hem åså och sen ner till alingsås igen tongue

Squadron nämnde på förra sidan att han tänker åka till Jennifer efter Säve... tongue
Jag ska testa 402m för första gången, sen blir det troligtvis Alingsås... kanske sover där och åker direkt till bankörningen på Anderstorp... Statoil kommer älska mig denna helgen också... big_smile

Firejennifer
2 juli 2008
Trådstartare
Jag misstänker, och har sagt till de flesta, att de ska ska komma runt 16tiden, sen stanna heela natten och spela volleyboll, bada, glo på bilar och vara allmänt sociala! Hehe!

TCG: Ögonlock och nytt galler till grillen smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
2 juli 2008
se där ja.. verkar dessvärre som att det skiter sig ändå då jag har en liten hundvalp hemma som inte får vara ensam osv.. föräldrarna kan tyvärr bara passa honom på dagen så det får bli vid ett annat tillfälle för mig.. sablans järnspikar!

963 Inlägg
2 juli 2008
hedley skrev:
se där ja.. verkar dessvärre som att det skiter sig ändå då jag har en liten hundvalp hemma som inte får vara ensam osv.. föräldrarna kan tyvärr bara passa honom på dagen så det får bli vid ett annat tillfälle för mig.. sablans järnspikar!

Ta med det lilla yrvädret, du behöver ju inte supa bort honom. smile

Firejennifer skrev:
Jag misstänker, och har sagt till de flesta, att de ska ska komma runt 16tiden, sen stanna heela natten och spela volleyboll, bada, glo på bilar och vara allmänt sociala! Hehe!

16 tiden kan bli tufft, Säve slutar 17. Sen vet man aldrig vad som händer, men planen är att komma till Alingsås innan du däckat iaf(före 18) tongue
Senast redigerat av TCG (2 juli 2008)

37 Inlägg
2 juli 2008
TCG skrev:
Tranan_ skrev:
Kommer att komma ner till Säve, så om det är någon som vill åka i en "Convoy" upp till Alingsås så är det bara att höra av er. (Hittar dit vi ska vara utan GPS(Halft infödingi Alingsås:lol:))

Vet inte hur lördagen kommer se ut än så länge men jag är anmäld till Säve iaf. Om det blir aktuellt, har du tänkt någon speciell tid för avfärd från Säve?

Runt 1630-1700. Anars så kan man ta och bestäma det på Säve om man blir flera så att det passar dom som vill åka med.

Etanol blandar man drinkar på
Bensin har man till gräskliparen och
Diesel kör man bilen på!!

107 Inlägg
2 juli 2008
Funderar på att komma förbi också efter Säve...

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

Saabmuppen
2 juli 2008
Trådstartare
Jag kanske åker med en kompis, kan ju bli trevligt.

4 299 Inlägg
2 juli 2008
Jag kommer inte komma ner sad Så jävla långt o bilen strular, så de e lite långt bort för mig om nått skulle hända.

Maybe another time hmm

//Jacob

SAAB-junkie
32 Inlägg
2 juli 2008
Om gud är god kommer jag.

139 Inlägg
3 juli 2008
Husvagnssemestern blev kortare än beräknat, så nu kommer jag i allafall=) fast utan BMW 540i E34 sad blir en 1999års Passat Variant Turbo i stället (dragbil till husvagnen) hade det varit nästa helg så skulle en ny 540i/6 E34 varit med däremot=)

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 juli 2008
Om jag det kunde.. men en liten valp skall inte vara i skiftande miljöer och bland mycket människor osv, de skall lära känna sin hem miljö först åså. Han är bara drygt 9v gammal.

Antar att det får bli en annan gång smile

TCG skrev:
hedley skrev:

Ta med det lilla yrvädret, du behöver ju inte supa bort honom. smile

Firejennifer skrev:

16 tiden kan bli tufft, Säve slutar 17. Sen vet man aldrig vad som händer, men planen är att komma till Alingsås innan du däckat iaf(före 18) tongue

Firejennifer
4 juli 2008
Trådstartare
Hehe! Verkar som att det blir rätt många. Jag? DÄCKAT? Ohno, jag kör ju Dak Drakken.

IT-Tekniker
376 Inlägg
4 juli 2008
Blir det någon träff? Tror inte att jag kan komma, det är ju Säve Depå.. och sen blire poolparty på kvällen..

Vilken tid kommer ni att ha träffen?

EDIT: ah, efter 16  wink Läste igenom tråden lite snabbt. smile

Får se om vi kanske kan komma förbi en snabbis, men det blir nog svårt.
Senast redigerat av billy (4 juli 2008)

963 Inlägg
4 juli 2008
billy skrev:
Blir det någon träff? Tror inte att jag kan komma, det är ju Säve Depå.. och sen blire poolparty på kvällen..

Vilken tid kommer ni att ha träffen?

EDIT: ah, efter 16  wink Läste igenom tråden lite snabbt. smile

Får se om vi kanske kan komma förbi en snabbis, men det blir nog svårt.

`
Flytta poolpartyt, finns ju pool(insjö) på denna träffen! tongue

IT-Tekniker
376 Inlägg
4 juli 2008
TCG skrev:
Flytta poolpartyt, finns ju pool(insjö) på denna träffen! tongue

Haha, skojjar du eller.. nej tack.

Sök