Min bil

vargass
13 november 2005 · 98 Inlägg

Eller om du vill vara lite udda så köper du min färdigtrimmade b23 motor som har sutte i en rallycrossbil (940) den är bänkad o klar till 285Hk bara att sätta i o va värst wink

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)
hogdalracing
15 november 2005 · 37 Inlägg

740 e ju volvos tråkigaste bil må man säga ,, dn är tung går dåligt och driker mycket bensin varför vill man ha nått sådant,, och vem har inte sett en stylad 740i a?   gå neråt i volvos bilar o köp dig en 164 eller en 142 eller en p1800 ,, och sätt i en riktig turbo motor ,, då e det ju skojj igen smile  om det e opel så tycker ja du skall köpa en comondore eller manta eller liknande det e ju tufft ,,

Lexus is200 (2000)
Svarta_Faran Esc Racing
27 mars 2006 · 98 Inlägg

Fortsätt Me Volvon Och Kom Ner Till Mej I Volvo Träsket :d

Esc Racing See You On The Streets Mvh//Ballen
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets
Master-J tekniker
1 april 2006 · 88 Inlägg

Av två onda ting, ja då är valet mellan en OPEL och en sossecontainer enkel. Opel har en massa godis att välja bland. Dessutom måste det var kul att blåsa alla Volvo med en "gubb"Opel...

GurraG INGET ANNAT!!
1 april 2006 · 1 725 Inlägg

iofs va volvon jävligt fräsch.. och vet att väghållningen blir helt okej med dämpare och fjädrar.. har själv det på min.. Men opel omega 3000 24v hade jag ju inte tackat nej till om man säger så

lelleman
1 april 2006 · 129 Inlägg

AffeBoyen skrev:
det är ju bara prova sätta ut den på blocket för 15.. säkert ngn som nappar.. men andvänd någon bild där fälgarna sitter på.. och så skriver du "ej fälgar på bild" det är ett försäljnings knep tongue

och då väljar ca 50% att inte ringa än fast de kan vara intreserade

finns inge väre än när folk gör så på blocket

mr:speed
1 april 2006 · 51 Inlägg

hmm ja hade  inte  lagt så mykke pengar på att köpa en 740 gl som tex 20 papp,, aldrig,, då hade d fått suttit  en ft motor i isåfall, men som sagt bilen e grymmt fin den kan du säkert sälja t noggen som e behov av snygg bil:)

jag Gasar tills det rasar
djRob
1 april 2006 · 184 Inlägg

du kan ju alltid sälja bilen som du köpte den , och plocka ut ljud och sälja fälgarna separat osv det kännar du nog pengar på och så slipper du köpa det till den nya bilen

eVo_
2 april 2006 · 32 Inlägg

ja tycker du ska ha kvar vollvon o skita i opel för de börjar rosta så fort de e de opel e kända för =P

LartiC
4 april 2006 · 403 Inlägg

är ingen volvo fantast men..
jag hade nog försökt att bygga vidare på den så det skulle sett lite mer extrem ut  och kanske trimma den en aning  om ekonomin tillåter så klart
för vad du får för den är inga pengar att köpa nått annan och bygga på tyvärr..

Men det e ju bara jag smile

Mvh // Victor

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456
Saab 900 "BREDDAD" (1996)
Saab 9000 2,3 Aero "nyköpt av Bert Karlsson" (1994)
Opel Kadett D "TURBOkonverterad GSI" (1981)
okkar
5 april 2006 · 694 Inlägg

Tja tycker du ska göra såhär.. sälj din gle för 13-15 tusen-- sälj fälgarna löst för 10 får du nog ialf.. ljudet dra bort lite mindre än hälften och kjolpaketet kan du nog sälja för samma pris som du köpte det för jävla sug efter det.. avgassytemet är det många som vill ha med så.. sälj grejerna löst.. tror du tjänar mkt mkt mer på detta ska du se!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang