Trots regn, rusk och flertalet andra träffar så kom det en del bilar
Vet inte riktigt varför men va en del bilar som drog typ precis när dom hade kommit men men O inte så många som var med på vår lilla tävling heller men satan va det regna
Själv tycker jag det va en riktigt kul grej Skulle vart fler som va med på själva tävlingen bara
Vi saknade våra Boråsare men dom hade säkert något jätte kul för sig
Skall vi göra något liknande någon mer gång eller va det bara jag som tyckte det va kul ?
Mmm det va ju lite regn som sagt men det var gött att det va lite bilar o folk iaf. ja hade ju inte så mkt o säga te om så ja fick ju dra hem när vi skulle dragit in mot centrum men men det kommer la fler tillfällen
jag gillar att ni kan hitta på grejjer som detta, grymt kreativt av er igemfört me att bara stå på en parkering, juh mer saker man gör juh roligare. tack för en kul kväll !
jag gillar att ni kan hitta på grejjer som detta, grymt kreativt av er igemfört me att bara stå på en parkering, juh mer saker man gör juh roligare. tack för en kul kväll !
Alltid roligt med nytt kan jag hålla med om faktist, men det tog på tok för lång tid innan man fick åka på poäng prommenaden, efter en halvtimmes väntade gav jag upp.
ja men ja tror inte det var så många som var beredda på just poängpromenad..ja menar hallå man kan lika gärna gå..ja men skitsamma ja va ändo inte me på den
ja men ja tror inte det var så många som var beredda på just poängpromenad..ja menar hallå man kan lika gärna gå..ja men skitsamma ja va ändo inte me på den
Lite svårt att gå den när det var manöverprov med bilen oxå...
Vi stod i kö för att delta men regnet förstörde ju tyverr ganska mycket Så vi åkte vidare efter nån halvtimma i kö, och lekte lite på blöta vägar med driftvolvon Nästa gång får ni inte glömma att beställa solsken också