Dock så är dom lite matta sådär, men var tvungen att dra ner kontrasten på bildera, var ju inte perfekt foto väder igår, Mulet och mörkt, men försökte göra det bästa av situationen.. här kommer mina iaf
Ja det var väldigt mycket rök, spc från den BMW och typ 2 volvos som var mest, Fast BMW var ju värst haha
jag får bli värre nästa gång då
hehe, det var polaren som körde BMWn som bara var där för att elda däck
jasså, haha nästa gång måste han och jag köra så får vi elda tillsammans så ska vi vara värst tillsammans då du får förmedla det vidare till din polare
schyssta bilder, men ett tips täck över regg plåtarna!
Bra att göra de.. då de finns bolag som inte gillar blackrace heller ^^ även fast de är lagligt
expect1991 skrev:
Bättre att täcka över de och vara på den säkra sidan
bebbe- skrev:
expect1991 skrev:
Bättre att täcka över de och vara på den säkra sidan
Det tycker jag också. Bättre att täcka över.
Härliga bilder iaf
TP_ skrev:
Bra bilder, men jag hade också gärna sett att de var täckta.
Då tycker jag personligen att det är upp till ägaren till bilen att skruva bort nr plåten själv isf för det är många mer som tar bilder än jag. Ska även filmer redigeras bort reg plåten isf? hur många är det som filmar som ens har en susning om hur men redigerar plåten i en film? inte många Då det är en laglig aktivitet.
Jag har inte tagit bort regplåten på dom andra blackracen heller. Det är en annan sak när det är en olaglig aktivitet och då tar jag mig den tiden också.