Nu kommer lite bilder på bryggan målad och monterad på bilen igen, känns så bra att ha börjat med monteringen igen, även om det är ett par månader innan bilen åker ut från vilan igen.. Men men, ;D
Bilen är alltså dinitrolad undertill så det som ser ut som rost är inte rost utan dinitrol som inte hunnit torka ännu!!
Har fått lite kommentarer på ett annat forum av folk som vill veta hur jag får in bussningarna så snabbt och lätt, så här kommer en lite bild på det.. (har ju lite mer läsare där som kommenterar ialf
)
Här har vi min pappas uppfinning för att montera alla bussningarna på bryggan, bestående av en styck gängstång, 2 brickor (en för stöd undertill, och en som passar precis på bussningen) den sistnämnda är inte med på bilden dock, hittade den inte just nu i all röra
och en styck skruvdragare.. Man spänner alltså bara in bussningen i sin rätta plats på mindre än 6 minuter..
Här har vi det lilla små sakerna som ska fixas innan den åker ut mot sommar solen igen, ska lacka bromsoken och skivorna. Antagligen Svarta eller röda för att matcha min diff (om den nu kommer synas undertill när man kör bakom, veta fan det märker vi) ;D