Jag är med !!!!! Finns inte mycket för en veggis på ett traditionellt julbord...
"But why should we not eat animals when they are made of meat" -Homer Simpson
För att just jag mår bättre utan kött. Men du verkar ju inte tänka så värst långt.
Det är faktiskt urmänniskans ökade konsumtion av kött som gjorde att deras hjärnor började växa och utvecklas till den kapaciteten vi har idag. Utan kött hade vi inte varit smartare än apor, men du tänker väl inte så värst långt heller.
OnT: Jag gillar inte heller julbord, man blir inte mätt på revben och köttbullsmackor.
traditioner e till för brytas.. har du inte lär dig något i dagens samhälle?? Vi får inte ha avslutningar i kyrkan, inte sjunga nationalsången på skolavslutningar.. osv osv..
Därför e traditionen till för o brytas.. fram för alternativ Julmat..
Fan affärerna lägger ju bara undan det som blir över till midsommar.. Julmust blir Påskmust osv..
hahahaaa
Att vi inte får sjunga nationalsången är bara tramsigt.
Att affärerna skulle lägga undan maten är ju ett dåligt skämt eftersom att du äter väl inte nypotatis på Julen? Och Julmust och Påskmust har olika recept.
traditioner e till för brytas.. har du inte lär dig något i dagens samhälle?? Vi får inte ha avslutningar i kyrkan, inte sjunga nationalsången på skolavslutningar.. osv osv..
Därför e traditionen till för o brytas.. fram för alternativ Julmat..
Fan affärerna lägger ju bara undan det som blir över till midsommar.. Julmust blir Påskmust osv..
hahahaaa
Att vi inte får sjunga nationalsången är bara tramsigt.
Att affärerna skulle lägga undan maten är ju ett dåligt skämt eftersom att du äter väl inte nypotatis på Julen? Och Julmust och Påskmust har olika recept.
Att det skulle vara olika recept för Julmust och Påskmust är en gammal myt. Same shit different name.
Det enda jag tycker man kan klaga över är maten, inte mkt av sill, kål och allt det där man tycker om Men tråkigt är det inte? I så fall skulle ni kanske se er om efter annat sällskap?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.