Varning För Ultimate Styling!

VectraTurbo kungen
14 oktober 2007 · 29 Inlägg

Hello Hello!

Ville bara skriva lite i denna tråd.

Min bil stod där i 1 år och inget hände. eller jo, jag fick hämta bilen i delar.
Jag vart bra vän med timmy på USE. han e enjävel på o snacka o vrida på saker o ting.
Jag har själv vart där o jobbat, eller hjälpt dom då man trodde att dom var seriösa. men de enda man fick göra utom allt jobb på bilarna var att svara i telefon o försöka besvara alla irriterade kunder. o detta var ändå över ett år sen. så de e konstigt att dom klarade sig så länge.
Troligen så gick alla pengar dom fick för huset till deras obetalda räkningar. bara hyran där ute gick på 27 lax i månaden tror jag.

Jag tycker de e konstigt att han klarat sig utan att få stryk eller bli av med en knäskål eller 2.

Jag o min bil skulle ha blivit deras sponsor bil, men jag fick lägga ut ca 45 tusen trots spons. men de ledde ju till ingenting.

Har haft mina funderingar på att starta nått eget. då man endå har haft kontakt med en del av leverantörerna där, o dom e de ju inge fel på.- de e ju timmys fel allt. men han skyllde ju allt på annica. konstigt att han inte började skylla på barnet Nova. som  fick sova i garaget mella bilar i slipdamm.

Hörde ett exempel på hur det gick till där ute efter att jag tagit mitt o dragit. kom de in en bil som skulle byggas om så fick kunden ett pris o ett datum till sin bil. gick pengarna till den bilen? nej! då var de 2-3 bilar före den som skulle byggas, men dom pengarna var väl slut sedan länge. så timmy låg alltid ca 3 bilar efter, med pengar asså. så det man betalade för sin bil, de gick till nån annans bil, som säkert väntat 4-5 månader redan.

hoppas alla som blivit utsatta för denna idiot får svar på alla frågor, men man vet inte vad man kan göra.

hörs!

mvh Danne

Saab 900S (1991)
D_MAN ?
24 april 2009 · 1 038 Inlägg

Dax för en uppdatering smile

Hur gick det för er?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Izual
24 april 2009 · 4 571 Inlägg

Danne-M3 skrev:
Dax för en uppdatering smile

Hur gick det för er?

1,5 år sedan senaste inlägget denna tråden har ingen rellevans i dagsläget

Låser här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang