Så bidrag kan lämnas in hela söndagen och dom läggs upp måndag 00.00 stämmer det?
Kom att tänka på en rolig grej.Skulle man inte kunna ta 2009 års bidrag som kom etta tvåa trea och sen har vi en omröstninging i början av januari vilken som blir årets bilbild med? Det skulle då bli 30 bidrag.
Vore det föresten inte lättare, snyggare och mer lättöverskådligt om själva etapp-bilderna postas i en ny separat tråd? Tror fler kommer se tråden också och att vi då kommer få fler röster!
Vore det föresten inte lättare, snyggare och mer lättöverskådligt om själva etapp-bilderna postas i en ny separat tråd? Tror fler kommer se tråden också och att vi då kommer få fler röster!
Kan ju kanske tänkas på iallafall då många av forumsanvändarna ej tittar i dom klistrade trådarna Bra idé
Kan ju kanske tänkas på iallafall då många av forumsanvändarna ej tittar i dom klistrade trådarna Bra idé
O btw, hur ser folk på att man röstar på sig själv? Alltså, om man nu faktiskt tycker att sin egen bild är en top3-bild, "får" man rösta på den då eller blir det grinigt då? Visst, en del är oärliga o röstar på sig själv bara för att, men jag vet att iaf jaaaaag röstar ärligt. Men om det nu inte är tillåtet, har Norde koll på att saker och ting går rätt till?
O btw, hur ser folk på att man röstar på sig själv? Alltså, om man nu faktiskt tycker att sin egen bild är en top3-bild, "får" man rösta på den då eller blir det grinigt då? Visst, en del är oärliga o röstar på sig själv bara för att, men jag vet att iaf jaaaaag röstar ärligt. Men om det nu inte är tillåtet, har Norde koll på att saker och ting går rätt till?
Norde skrev:
Röstning: - Vid röstning nominerar du som röstar tre stycken bidrag, en 1:a, 2:a och 3:a. Alltså EJ endast en bild! - För att röstningen ska räknas krävs det alltså att du som röstar har lämnat tre röster och inte bara en. - Kompisröstning är ej tillåten. Meningen med tävlingen är att vi ska utse de snyggaste bilderna och inte de vars fotograf har flest vänner. - Deltagare i tävlingen får ej rösta på sina egna bidrag.
O btw, hur ser folk på att man röstar på sig själv? :D Alltså, om man nu faktiskt tycker att sin egen bild är en top3-bild, "får" man rösta på den då eller blir det grinigt då? Visst, en del är oärliga o röstar på sig själv bara för att, men jag vet att iaf jaaaaag röstar ärligt. Men om det nu inte är tillåtet, har Norde koll på att saker och ting går rätt till?
Norde skrev:
Röstning: - Vid röstning nominerar du som röstar tre stycken bidrag, en 1:a, 2:a och 3:a. Alltså EJ endast en bild! - För att röstningen ska räknas krävs det alltså att du som röstar har lämnat tre röster och inte bara en. - Kompisröstning är ej tillåten. Meningen med tävlingen är att vi ska utse de snyggaste bilderna och inte de vars fotograf har flest vänner. - Deltagare i tävlingen får ej rösta på sina egna bidrag.
;)
Åh! Jag som tyckte jag lusläste reglerna jättenoga både förra gången jag letade efter det och nu. Men då var det väl klargjort iaf. Och fyi så röstade faktiskt inte jag på mig själv förra gången om det nu är nån som trodde det. :P
Förbannar mig själv att ja inte han skicka in ett bidrag
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Så var det dags för omröstningen av omgång nummer två som gick under temat detalj. Röstningen kommer att pågå fram till och med 30 april, 23.59. Regler för röstningen hittar ni på första sidan.