vettenilsson skrev:
ja ja smutskastning , e en sak men det e ju så att det bara e dem och jag som vet vad som sagts och gjorts ,
och man måste väl få varna om man känner sej lurad , jag har alla papper och mail och skulle kunna bifoga dessa här men tycker bara att om det nu är flera som har erfarenheter av samma företag så är det inte fel att varna andra sen får givet vis alla skaffa sin egen åsikt , och kan ju bara säga så här när det drog ut på tiden så satt jag och säljaren och pratade , och då sa jag något i stil med att om bilen ej blir klar
och jag blir blåst så har jag ett bra bassboll trä och jag sicktar inte på knäna utan längre upp ( och då menade jag på pungen ) och
det var aldrig frågan om att SE offert och faktura utan jag citerar . vi tar halva kostnaden men då kräver vi offert och faktura .slut citat detta kallar jag inte att smutskassta utan det är min erfarenhet , vill ni sen tro dem , gör det då , och handla där . tack för mej , och ha det gott på vägarna
1. Man varnar om man BLIVIT lurad, stor skillnad.
Mycket kan hända och det är inte alltid att de kan göra något åt förseningar.
2. Det är ett hot, inget mindre.
Hade du gillat att sitta på andra sidan luren?
3. Varför tror du att de krävde offert och faktura?
För att du skulle behålla de för dig själv utan att på något sätt bevisa vad reparationen kostade?
Senast redigerat av FireTraXX (5 juni 2009)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.