Bra träff som alltid, var lite dåligt med folk i början. vi slapp dock regn och det bjöds på fina rejs när de torkade upp mot kvällen/natten. Ett par väldigt fina bilar dök upp, tänker främst på 2 st nissan gt-r. Vi får hoppas på sol nästa gång så gör det träffen perfekt. Lägger upp lite bilder senare
Vart är det ni har Race ? Vart med på 4utav MoM's träffar, Dock så kommer jag gående eller cykel pga inte åldern inne riktigt än ^^ Men vart är det ni har era Race ? Så jag kan ta o kolla in dom nästa gång
Bra träff tycker jag .. Synd bara på vädret hade hoppas på lite mera sol, men kul att de kom endå så pass många bilar! Kvällen höjdpunk var dom 2 R35 GTR:n,, Helt sjuka bilar, och så jävla snygg enligt mig! Verkligen tummen upp!
/Mvh David
Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
Som jag skrev i den andra tråden. Det var första gången jag var uppe i Norrköping sedan -06. Jag hade ju räknat med att se på lite race, men då vi inte hittade nåt så styrde jag besviket hem igen. Trist. Nu hör man att det blev race i alla fall. Hur dags började bilarna köra?
Tyvärr lär det här ha varit sista möjligheten (för det här året) jag kunnat åka till Norrköping då jag framöver kommer vara upptagen med jobb.