är också intresserad av japanimport. Skulle vilja vet några ställen som finns. Vore även fint med om någon kunde nämna någn importfirma som man ska passa sig för. En kompis importerade en RX 7a och dom sa att leveransen skulle ta 2 veckor från södra sverige. Efter 1 månad åkte dom ner och hämta bilen själv då hade även kopplingen rasat. Kommer dock inte ihåg vad den firman hette.
"Många som verkar vara negativa till jap-sport? hur kommer det sig? bara nyfiken..." "För att dom är ökända i såväl Sverige som i England för att sälja lik."
...men! Man vill ju höra från fler källor hur det har fungerat etc. De har ju onekligen bra priser på sina objekt.
...men! Man vill ju höra från fler källor hur det har fungerat etc. De har ju onekligen bra priser på sina objekt.
Ja men det är ju inte konstigt att det är bra priser om bilarnas skick ligger under normal standard, alla jag pratat med har varnat mig för japsport iaf och jag ser ingen anledning att våga prova dem då när det finns så många andra seriösa i branschen.
jap sport säljer riktigt risiga bilar, va ute där å kolla för ett tag sen, oftast e det punka på alla fyra däcken och mycket hål å skavanker på karossen, slitna inredningar o.s.v........tyvärr
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."