3423
Sök

Eftersnack: Söderort träffen 29/8

C20LET
1 041 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
#1
Hej gott folk

Nu har vi haft våran första träff på södra sidan o vi fick med en del trevliga människor, det kom runt 120 bilar o det var verkligen oväntat vi hade räknat med runt 30 bilar enligt listan.

Vill verkligen tacka alla som kom till träffen o gjorde den så lyckad, många trevliga människor o del fina o vassa bilar vart det, det fick bli en trevlig stund på parkeringen o sedan efter myset.

så tack än en gång till alla som kom till våran träff, från början var det bara en intresse koll från våran sida o se om det fanns intresse för en träff söder om stan o japp vi hittade en del sugna o trevliga människor så vi räknar med att det blir en träff till inom kort.

här nedan vill vi gärna veta om era osikter om hur vi kan förbättra o se till att träffarna blir allt mer trevligare, så skriv gärna en rad.

MVH Söderorts Gänget smile
Senast redigerat av Rawad (31 augusti 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it

16 195 Inlägg
30 augusti 2009
#2
synd att man inte hade tid å åka, de va en st tatueringsmässa "ivägen" men nästa gång så smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/

C20LET
1 041 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
#3
evilaudio skrev:
synd att man inte hade tid å åka, de va en st tatueringsmässa "ivägen" men nästa gång så smile
Haha det hade vart roligt om du hade komit med din monster bil, vi saknade den faktiskt, men det kommer mer träffar så se till att hänga med nästa gång smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

Telge Drifting Team
602 Inlägg
449 Inlägg
30 augusti 2009
#5
Hmm, man kanske skulle åka till söder nästa gång;D

327 Inlägg
30 augusti 2009
#6
Nästa gång kommer jag, då har jag fått på mina coilovers.
Hoppas nästa träff blir snart.

4 005 Inlägg
30 augusti 2009
#7
Det var en riktigt bra träff! MÅNGA bilar. Tack till arrangörer!

Lägger upp lite kort efter retushering, om någon vill ha filmer på starter på bilar så kan ni pm-a.
Senast redigerat av linuslinje (30 augusti 2009)


362 Inlägg
30 augusti 2009
#8
Riktigt bra träff. Många bilar och mycket roligt folk. Hoppas det blir snart igen smile Rolig myskväll blev det också wink Hoppas någon slänger upp lite bilder snart smile


1 309 Inlägg
30 augusti 2009
#9
synd att man missade denna träff, blir det någon mer träff i år??

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

4 005 Inlägg
30 augusti 2009
#10
https://www1.garaget.org/gallery/archive/108679/751528_r5uxr1.jpg
Kungens kurva, otroligt ljud i bilen, så klart och bra ljud med skön bas. Tack för showen!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/108679/751484_svv6fq.jpg
Samåkningen på E20/E4 från Kungens kurva.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/108679/751502_allojx.jpg
Det dök upp en hel del Volvos!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/108679/751509_drm47t.jpg
Hann inte se vem det var som burnade då jag talade i telefon, men det var en Volvo kombi?

Jag har VÄLDIGT mycket video på starter, men vet inte riktigt hur jag ska ta retushera bort regnr. Har någon något bra förslag?
Ska ladda upp en hel del på youtube (privat) så om ni vill se videos där sålänge så ni skicka PM

Edit:
Kopiera bilderna hur fan ni vill, säg till om jag ska ta bort någon, säg till om ni vill ha originalstorlek!
Senast redigerat av linuslinje (30 augusti 2009)


BMW
183 Inlägg
30 augusti 2009
#11
Tja!
Träffen var skit rolig och ganska lyckad, bara att det var lite kyligt.. Men va fan, vad gör man inte för att få se lite snygga bilar? tongue
Längtar redan till nästa.

Tack till arrangörerna! Tummen upp!

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
30 augusti 2009
#12
riktigt trevligt i går kväll..mycket trevligt folk och grymma bilar.....hoppas på en träff inom kort.....
Tack till arrangörerna.....
MVH sebbe

No Shame Racing Crew

C20LET
1 041 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
#13
Falkich skrev:
mkt bra träff... hoppas på en precis likadan inom kort...
det kommer flera träffar snart o vi hoppas att vi får lika mycket folk då oxå smile


Supra-Alex skrev:
Hmm, man kanske skulle åka till söder nästa gång;D
hmm, om jag inte misstar mig så va du där igår, älskar verkligen dina starter Alex o du är alltid välkommen smile

Rs4Danderyd skrev:
Nästa gång kommer jag, då har jag fått på mina coilovers.
Hoppas nästa träff blir snart.
hoppas verkligen att du kommer på komande träffen, vi saknade faktiskt RS POWER igår big_smile

linuslinje skrev:
Det var en riktigt bra träff! MÅNGA bilar. Tack till arrangörer!
härligt att man träffades till slut linuslinje, jo det blev många bilar där

Thunis skrev:
Riktigt bra träff. Många bilar och mycket roligt folk. Hoppas det blir snart igen smile Rolig myskväll blev det också wink
kan bara hålla med mycket trevligt folk vart det där o en hel del fina o vassa bilar smile

Chippen88 skrev:
synd att man missade denna träff, blir det någon mer träff i år??
du missade inte jätte mycket, men det var lite roligt igår o träffa alla trevliga människor, så du bör komma med på nästa träff då wink

-Zeus- skrev:
Tja!
Träffen var skit rolig och ganska lyckad, bara att det var lite kyligt.. Men va fan, vad gör man inte för att få se lite snygga bilar? tongue
Längtar redan till nästa.

Tack till arrangörerna! Tummen upp!
kan hålla med att det blev lite kyligt där ute, men vi klarade oss ganska bra endå man blev lite varm av att gå runt o kika på alla bilar, men som du säger va gör man inte för att kika på snygga bilar wink

sebbe666 skrev:
riktigt trevligt i går kväll..mycket trevligt folk och grymma bilar.....hoppas på en träff inom kort.....
Tack till arrangörerna.....
MVH sebbe
jo det var ju verkligen trevligt att se alla bilar o snacka med lite av de trevliga människorna, stämningen va toppen förutom den kyliga vädret.



VI vill verkligen tacka alla som kom till våran träff, härligt att vi fick med så många fina bilar o ännu bättre en del trevliga människor som bjuder på sig.
vi får planera en ny träff inom väldig kort eftersom denna träf va bara att kolla hur intresset va med träffar på södra sidan, så tack till alla som kom, det är tack vare er som gör att träffen blir lyckad.
så håll utkik en ny träff kommer snart.
Hoppas att alla va nöjda igår med träffen, annars skriv en rad om va vi bör göra eller hitta på för att göra träffen ännu roligare smile

Tack från oss igen smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

Love my Godzilla!
289 Inlägg
30 augusti 2009
#14
bra träff igår jag hade roligt. Jag hade ju inte ens tänkt att hänga med efter kungens. Men jag ångrade mig, så det blev några repor ändå smile

"Godzilla" R32GTR

Trötter
41 Inlägg
30 augusti 2009
#15
Bra träff å kul folk träffade man med tumme upp


No Shame Racing Crew
680 Inlägg
30 augusti 2009
#16
Hoppas på många fina bilder snart.....

MVH sebbe

No Shame Racing Crew

1 801 Inlägg
30 augusti 2009
#17
Bilder kommer lite senare mot kvällen från min sida! Trodde jag fick några bra men efter att ha tittat igenom så ändrade jag åsikt! hmm

Men vissa kommer upp.


716 Inlägg
30 augusti 2009
#18
Nästan som att man får en kniv i sig när man läser kommentarerna, verkade vara ett grymt möte! Synnd att ja hade jobbet i vägen... Hatar nattjobb :p Men ja kommer definitivt nästa gång om ja så behöver sjukskriva mig!


449 Inlägg
30 augusti 2009
#19
Rawad skrev:
Supra-Alex skrev:
Hmm, man kanske skulle åka till söder nästa gång;D
hmm, om jag inte misstar mig så va du där igår, älskar verkligen dina starter Alex o du är alltid välkommen smile
Haha, nae:P Jag var inte där igår  wink
Supran står och väntar på uppgraderingar så fixa en träff om en månad ungefär så kommer jag! big_smile

4 Inlägg
30 augusti 2009
#20
trevlig träff och kul att de va så många.. de va ja som fick äran att att köra med kompisens supra 2 reepor big_smile



Sök