Då var det dags att försöka ordna en träff i Vimmerby till våren, ta ut finbilen och kom! Tanken är att ha en träff med många fina bilar utställda och helt enkelt ha skoj.
Var? Platsen som vi valt är Odalparkeringen som ligger på Förrådsgatan. Det är en stor parkering, med en lång raksträcka på ca 250m in till vilket kan vara kul.
Infarten är där den röda pilen börjar. Sväng in där BMW och Toyota ligger.
När? Lördagen den 17e April. Tiden är satt till 19.00 och håller på så länge folk vill.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Ah, de gör jag ^^. Med eller utan nissen får vi se, hoppas verkligen jag får den besiktigad och färdig tills dess. Men sen ska jag få mitt körkort med, fyller den 10:de april så borde ju hinna få de ^^ Annars får jag ta a-traktorn haha, kan ju inte missa en träff så nära
Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande: * Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar). * Ort * Datum (t.ex. 25 maj)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande: * Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar). * Ort * Datum (t.ex. 25 maj)
Trodde det var okej så länge det stod med i första inlägget. Men är det okej nu då?