3567
Sök

Kolfiberkungen.se

1 581 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Hallo Hallo!
Tänkte höra HUR många har beställt därifrån och fått sina varor i utsatt tid? Hur många har det strulat för?
Jag beställde draperingskit large den 25e oktober 2009 och har fortfarande inte fått något mer än bara väven. Jag tröttnade i slutet på november eller om det var i början av december på att vänta så jag sa att det fick vara nog och jag ville ha pengarna tillbaka. Dem skulle vara sä "snälla" att bara ta betalt 150kr kvm för kolfibern men jag har ÄNNU inte sett några pengar på kontot. Det var samma sak när jag inte fick epoxyn, lamineringen osv. Telefon/mailsamtal där han sa att han skulle skicka grejerna med flygfrakt, med direktleverans á la fort som fan MEN INGET KOM. Som sagt så tröttnade jag men pengarna har ännu inte dykt upp. Mailade senast i fredags tror jag med svar i lördags och fick svaret;

"Hojj

jag är tillbaka på plats på tisdag, vi kan höras på telefon då

är de brådis så kan jag möjligen kika ändå, men måste ringa lite isåfall smile

// H"

1 minut senare fick jag;

"Hej igen

Ska väl tillägga, är det brådis så ring mig i helgen, då jag inte är hemma har jag dåligt med kontakt mot internet smile

Den 9 januari 2010 00.24 skrev Kolfiberkungen.se "

Svarade att det har varit bråttom sen dag ett och att dem är fulla av skit då jag fortf inte sett mina pengar. Han har skrivit i mail att dem är skickade, dem kommer om några dagar, vår bank är i england så det tar några dagar. Men INGA PENGAR!

Vet iaf 1 till som har SAMMA problem och vill veta om det är fler ändå? Får jag inte pengarna till på fredag så anmäler jag bolaget till allmäna reklamationsnämnden samt en polisanmälan.

Försökt igår och idag att nå dem på telefon och spelat in 1 meddelande på telefonsvaret men ingenting. Inget svar på mail där jag bad verifikation att pengarna är skickade.
Senast redigerat av Fellow (13 januari 2010)

1 174 Inlägg
13 januari 2010
låter ju lite smått galet detta. Sorry så har jag ingen erfarenhet av dessa. Men ett litet tips. Ring i ställer för maila brukar få bättre svar och snabbare svar smile

1 581 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Har ringt många gånger men deras telefon går bara till svararen.

I got Dubs!
2 423 Inlägg
1 581 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Svar ja

141 Inlägg
13 januari 2010
bestälde ett start kitt smal av dom som skulle komma på några dagar efter en vecka ringde jag och prata med dom då hadde dom problem med epoxyn men mina saker skulle komma med flygfrakt men jag såg inte röken av någon ting så ja tröttnade ville ha pengarna tebaka men inget där häller inte ens ett svar via mail jag fått

1 489 Inlägg
13 januari 2010
Verkar ju som om att jag ska söka mig till ett annat ställe..

• Även den starka måste ta i när han skiter

3 120 Inlägg
13 januari 2010
MarcusL skrev:
Verkar ju som om att jag ska söka mig till ett annat ställe..

Kan varmt rekommendera sportvagnskonsult.com om du vill ha delar i kolfiber wink

1 581 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Annars finns swecomposite i Åkersberga. Riktigt seriösa killar men aldrig mer detta företag. Har fortfarande inget svar i mailen. Jag antar ju att man prioteriterar sånna som mig och Davzan för att INTE få problem med ryktet? Men antar att dem skiter i det.

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
13 januari 2010
Har vart skeptisk till det företaget från första början.
Som sagt, Swecomposite är ett bättre tips.

Mvh. David

Bygger rolig bil. :)

Forummoderator
10 576 Inlägg
13 januari 2010
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar

Vi har dessutom en policy där vi hänvisar till företaget i fråga för att lösa problemen, eftersom det inte går att ge en rättvis bild på ett forum.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök