Hallo Hallo!
Tänkte höra HUR många har beställt därifrån och fått sina varor i utsatt tid? Hur många har det strulat för?
Jag beställde draperingskit large den 25e oktober 2009 och har fortfarande inte fått något mer än bara väven. Jag tröttnade i slutet på november eller om det var i början av december på att vänta så jag sa att det fick vara nog och jag ville ha pengarna tillbaka. Dem skulle vara sä "snälla" att bara ta betalt 150kr kvm för kolfibern men jag har ÄNNU inte sett några pengar på kontot. Det var samma sak när jag inte fick epoxyn, lamineringen osv. Telefon/mailsamtal där han sa att han skulle skicka grejerna med flygfrakt, med direktleverans á la fort som fan MEN INGET KOM. Som sagt så tröttnade jag men pengarna har ännu inte dykt upp. Mailade senast i fredags tror jag med svar i lördags och fick svaret;
"Hojj
jag är tillbaka på plats på tisdag, vi kan höras på telefon då
är de brådis så kan jag möjligen kika ändå, men måste ringa lite isåfall
// H"
1 minut senare fick jag;
"Hej igen
Ska väl tillägga, är det brådis så ring mig i helgen, då jag inte är hemma har jag dåligt med kontakt mot internet
Den 9 januari 2010 00.24 skrev Kolfiberkungen.se "
Svarade att det har varit bråttom sen dag ett och att dem är fulla av skit då jag fortf inte sett mina pengar. Han har skrivit i mail att dem är skickade, dem kommer om några dagar, vår bank är i england så det tar några dagar. Men INGA PENGAR!
Vet iaf 1 till som har SAMMA problem och vill veta om det är fler ändå? Får jag inte pengarna till på fredag så anmäler jag bolaget till allmäna reklamationsnämnden samt en polisanmälan.
Försökt igår och idag att nå dem på telefon och spelat in 1 meddelande på telefonsvaret men ingenting. Inget svar på mail där jag bad verifikation att pengarna är skickade.