3981
Sök

Problem med företag, ägaren (Decibel) huserar på garaget.org.

1 464 Inlägg
19 januari 2010
Trådstartare
Jag (och andra) har köpt en tjänst från ett företag som tillverkar och draperar i kolfiber. Det verkar inte som om företaget går att nås via telefon, mail och deras websida är nere för tillfället. Ägaren huserar här på garaget.org, vilket innebär att vederbörande alltså kan göra sig hörd och få dela med sig av sin syn på det hela. Det blir således inte en envägsmonolog som moderatorer ogillar.

Jag ställer härmed en officiell fråga till Decibel (**** ****), som enligt egen utsago äger kolfiberkungen.se:

Vad händer? Hur står det till? Kommer jag och med flera kunder att få våra offerter förverkligade enligt de överenskommelser och betalningar som finnes?

Undvik gärna diskussioner och pajkastning och forumrekomendationer. Detta är tänkt så att jag (och andra) kan få raka svar på våra frågor av vederbörande som är svår att nå, men som tar sig tid att nyttja forumet. Jag har läst forumreglerna och ser inga problem att ställa en fråga direkt till någon som kan svara på frågorna. Vill moderatorer låsa önskas en tydligare förklaring.
Senast redigerat av chrizz (5 februari 2010)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

1 265 Inlägg
19 januari 2010
MrJAM skrev:
Jag (och andra) har köpt en tjänst från ett företag som tillverkar och draperar i kolfiber. Det verkar inte som om företaget går att nås via telefon, mail och deras websida är nere för tillfället. Ägaren huserar här på garaget.org, vilket innebär att vederbörande alltså kan göra sig hörd och få dela med sig av sin syn på det hela. Det blir således inte en envägsmonolog som moderatorer ogillar.

Jag ställer härmed en officiell fråga till Decibel (**** ****), som enligt egen utsago äger kolfiberkungen.se:

Vad händer? Hur står det till? Kommer jag och med flera kunder att få våra offerter förverkligade enligt de överenskommelser och betalningar som finnes?

Undvik gärna diskussioner och pajkastning och forumrekomendationer. Detta är tänkt så att jag (och andra) kan få raka svar på våra frågor av vederbörande som är svår att nå, men som tar sig tid att nyttja forumet. Jag har läst forumreglerna och ser inga problem att ställa en fråga direkt till någon som kan svara på frågorna. Vill moderatorer låsa önskas en tydligare förklaring.

Som ni kanske märkt avled servern tidigt igår, vi märkte detta först idag och nu är det fixat.

Samt har du mailat oss efter 12;e Januari och inte fått svar, så maila igen.
Du kan också maila kolfiberkungen@gmail.com eller använda formuläret på denna sida.

Tyvärr ännu orderstopp p.g.a. på tok för mycket prylar inne redan.

Har du frågor om pågående leverans?
Ring oss: 076-5833333 – bästa telefontid är 11-13, övrig tid är det handskar på och kan vara lite krångligt att svara i telefon.

Fanns på första sidan
Senast redigerat av chrizz (5 februari 2010)

1 581 Inlägg
19 januari 2010
joakim89 skrev:
Som ni kanske märkt avled servern tidigt igår, vi märkte detta först idag och nu är det fixat.

Samt har du mailat oss efter 12;e Januari och inte fått svar, så maila igen.
Du kan också maila kolfiberkungen@gmail.com eller använda formuläret på denna sida.

Tyvärr ännu orderstopp p.g.a. på tok för mycket prylar inne redan.

Har du frågor om pågående leverans?
Ring oss: 076-5833333 – bästa telefontid är 11-13, övrig tid är det handskar på och kan vara lite krångligt att svara i telefon.

Fanns på första sidan

Sen att det bolaget inte har skickat pengar eller delar tillbaka till 5 st inklusive mig trots lovord i 2 månader ska göra att vi tror på något av vad som står på sidan?

8 156 Inlägg
20 januari 2010
Har ni skickat ett PM till Decibel här? Han har inte varit så aktiv dom senaste veckorna, så jag misstänker att han en tung period just nu.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Forummoderator
10 576 Inlägg
20 januari 2010
Som ni vet så är dessa trådar inte tillåtna eftersom andra parten inte kan svara för sig på ett vettigt sätt. Vi lurar dock på ett undantag eftersom Decibel finns på forumet.

Jag låser här i väntan på att han har ett svar redo, eller att annan idé dyker upp.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök