19 januari 2010
Trådstartare
Jag (och andra) har köpt en tjänst från ett företag som tillverkar och draperar i kolfiber. Det verkar inte som om företaget går att nås via telefon, mail och deras websida är nere för tillfället. Ägaren huserar här på garaget.org, vilket innebär att vederbörande alltså kan göra sig hörd och få dela med sig av sin syn på det hela. Det blir således inte en envägsmonolog som moderatorer ogillar.
Jag ställer härmed en officiell fråga till Decibel (**** ****), som enligt egen utsago äger kolfiberkungen.se:
Vad händer? Hur står det till? Kommer jag och med flera kunder att få våra offerter förverkligade enligt de överenskommelser och betalningar som finnes?
Undvik gärna diskussioner och pajkastning och forumrekomendationer. Detta är tänkt så att jag (och andra) kan få raka svar på våra frågor av vederbörande som är svår att nå, men som tar sig tid att nyttja forumet. Jag har läst forumreglerna och ser inga problem att ställa en fråga direkt till någon som kan svara på frågorna. Vill moderatorer låsa önskas en tydligare förklaring.
Senast redigerat av chrizz (5 februari 2010)
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)