skulle vart riktigt plogad bara... men det går inte med fyrhjuling, det är en liten traktor som gäller, en 4hjuling får du inte ner bladet och får inte bort all snö och is,
och när mmånga kör med ot så blir det inte bara snö utan även vatten/is.. blir betong och ska man ploga så ska man göra det ikväll för det är bäst
Mkt bilar och trevligt folk som vanligt. undra om man bjöd på snyggaste avåkningen den här gången ? haha!
Som Roger säger så är de klart vi ska göra om detta snart!
Håller på och kollar med en kille som bor nära banan vid siljansnäs och när de blir träff där! återkommer med besked om detta då han har rasat sin motor på isbilen och håller på att byta så inte hunnit styra någon träff än '
Men snart så
Banan är ca 3km lång om inte längre och riktigt bra! som den alltid brukar vara. har varit där några vintrar och kört!
//Nicke, Kör Golf GTI 16v -90 och Golf mk1 cab som sommarbil och Golf syncro-87 som vinter/busbil
Eftersom det va så mycket snörök så vart det inte så mycket fotografering för min del men jag kan bidra med de få jag har , från denna träff och de tidigare.
Det var roligt som alltid, roligt att se många med OT däck som stod på lite! jobbigt med all snörök som blev som sagt, såg inte långt framför bilen alls när det var som värst ^^
Det var roligt som alltid, roligt att se många med OT däck som stod på lite! jobbigt med all snörök som blev som sagt, såg inte långt framför bilen alls när det var som värst ^^
Brorsan satt sig ganska fint fast med sin Golf 2 Syncro, men inte värst idag
Bredast idag körde nog denna killen med sin trimmade 740 med OT däck runt om!
Sprutar mkt snö om man ligger i vallarna och åker
Saab V4 med Ford V6 maskin
Detta var allt för mig denna gången iaf, säger Hej då och tackar för en trevlig dag med denna bild:
//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)