Tack ni som va med och tack alla som kom.. Synd inte fler deltog men det blev ändå 13,5 bilar (en försvann på vägen) Hoppas vår sista deltagare hittat hem nu
Tider o vinnare kommer att läggas upp om någon vill detta
Hoppas många fler är med nästa gång samt att alla tyckte det va kul.
Fick sms men tog fel på en dag Hur var det och och var det upplagt?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Tack ni som va med och tack alla som kom.. Synd inte fler deltog men det blev ändå 13,5 bilar (en försvann på vägen) Hoppas vår sista deltagare hittat hem nu
MrKerm med GSR crew tackar för oss så länge
missade jag dig?? jag va åxå där å tittade ... synd men kul att det händer lite . hade sköjj
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
MrKerm med GSR crew tackar för oss så länge
missade jag dig?? jag va åxå där å tittade ... synd men kul att det händer lite . hade sköjj
Ja han va oxå där. Han e ju med i GSR nu. Men han stod ju på en av stationerna mesta dels.
Ja riktigt kul! Kul att vi som inte har ett monster under huven kan få vara med och delta. Att ha idealtid tycker ja funkade bra, mer tänkande och lokalsinne inblandat.
Man skulle ju kunna köra varannan gång snabbast tid o tvärtom.
btw kmr man få reda på placeringarna för resten av startfältet?
Ja riktigt kul! Kul att vi som inte har ett monster under huven kan få vara med och delta. Att ha idealtid tycker ja funkade bra, mer tänkande och lokalsinne inblandat.
Man skulle ju kunna köra varannan gång snabbast tid o tvärtom.
btw kmr man få reda på placeringarna för resten av startfältet?
ska man va petnoga så fattar nog alla va den användaren va till för? & så långt ja vet tilllåter inte gorg sådant som har med olagligheter eller uppmaningar till det? Så det är nog det dem förknippa användaren med.
hur många pm eller inlägg hade den användaren haft att göra med om streetracing om den fått vara kvar