2608
Sök

Så här får de fan inte gå till........

6 Inlägg
27 juli 2010
Trådstartare
Jag har blivit på backad den 30/6 och jag fick skulden för olyckan.

Jag kom körandes framför Dunckers kulturhus och där är 30km/h och de höll jag för där är ett fartgupp och sen blir de 50km/h sträcka mot Tivoli så jag ökade farten lite grann men inte så mycket och så plötsligt så smäller de till i ilen då är de en gubbe som har backat rätt ut på mig och vill påstå att jag körde på honom när han stod helt stilla. Skadorna är på min bakdör och bakskärm så hur fan ska skaddorna hamna där om jag har kört rakt fram? Han vill påstå att jag vajade för han, men även om jag hade gjort de så hade inte skaddorna sätt ut så vill jag hävda.....

Jag är nu dömd till att jag har vålat olyckan för jag skulle ha kommit fort yikes Just denna gången tog jag de väldigt lugnt kan jag lova så detta förstår jag inte......

Finns där något som har sett detta, isf vill jag ha kontakt med denna personen för jag behöver vittne som har sett detta förutom hans vittne som är hans mamma......

Detta hände den 30/6 kl14:40 ca....

Och att till lägga så hade han bara trafikförsäkring och ingen vangskade försäkring!

I got Dubs!
2 423 Inlägg
27 juli 2010
Räckte det inte med en tråd?

1 772 Inlägg
27 juli 2010
Shit Happens

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

KHRacing
27 juli 2010
Maxaren skrev:
Jag har blivit på backad den 30/6 och jag fick skulden för olyckan.

Jag kom körandes framför Dunckers kulturhus och där är 30km/h och de höll jag för där är ett fartgupp och sen blir de 50km/h sträcka mot Tivoli så jag ökade farten lite grann men inte så mycket och så plötsligt så smäller de till i ilen då är de en gubbe som har backat rätt ut på mig och vill påstå att jag körde på honom när han stod helt stilla. Skadorna är på min bakdör och bakskärm så hur fan ska skaddorna hamna där om jag har kört rakt fram? Han vill påstå att jag vajade för han, men även om jag hade gjort de så hade inte skaddorna sätt ut så vill jag hävda.....

Jag är nu dömd till att jag har vålat olyckan för jag skulle ha kommit fort yikes Just denna gången tog jag de väldigt lugnt kan jag lova så detta förstår jag inte......

Finns där något som har sett detta, isf vill jag ha kontakt med denna personen för jag behöver vittne som har sett detta förutom hans vittne som är hans mamma......

Detta hände den 30/6 kl14:40 ca....

Och att till lägga så hade han bara trafikförsäkring och ingen vangskade försäkring!

är det inte rätt så självklart sett från skadorna på han/din bil att han har backat ut utan att kolla ?
Var polisen på plats ?

Om detta hände för 4 veckor sedan hur tusan har du kunnat bli dömd för det så snabbt ?

Vad han hade för försäkrning spelar ingen somhelst roll sålänge som han / du har minst trafik.

Samt att även om du väjde för han så har han inte hållt koll ordentligt & backat ändå.
klart som korvspad tycker jag.

vad står det i polisrapporten/försäkrningsbolagets papper ?
Senast redigerat av KHRacing (27 juli 2010)

5 089 Inlägg
27 juli 2010
Vem är det som har anklagat\dömt dig? gubben eller försäkrningsbolaget?
Senast redigerat av FLindgren (27 juli 2010)

\Lindgren

303 Inlägg
27 juli 2010
som sagt shit happens en polare till mig körde utan körkort körde mot rött krockade fick en bil i sidan han klara ig då den som körde på han då polisen sa att hon körde för fort in i korsningen och inte var uppmärksam

heter numera blyfot_racing här på garaget

Forummoderator
26 375 Inlägg
27 juli 2010
Evert_ skrev:
som sagt shit happens en polare till mig körde utan körkort körde mot rött krockade fick en bil i sidan han klara ig då den som körde på han då polisen sa att hon körde för fort in i korsningen och inte var uppmärksam

..bara jag som inte tror på den historien?roll

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
27 juli 2010
AirOne skrev:
Evert_ skrev:

..bara jag som inte tror på den historien?roll

... och x antal andra "min polares polare" inlägg på detta forum roll

8 883 Inlägg
27 juli 2010
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.
Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning.
Se rubriksanvisningarna (§3 och §4).
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.
Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök