Bilderna är ju inte så imponerande precis, förstörda i efterbehandlingen? men det kom ju faktiskt en del snygga bilar
kan hålla med dig där på vissa bilder iaf. det är väl en smaksak också hur man vill ha bilderna. Men som sagt så håller jag med dig till viss del, jag är bara nybörjare ännu.
När det gäller från bilträffar får du gärna lägga upp mer originalbilderna och mer lagom kontrast o.s.v - istället för endast HDR-bilder.. hade varit kul att få se även dem
Bra i övrigt. Och fina bilar.
Dock finns det betydligt större bilträffar
Men kanske de ville kalla det för största bilträffen eftersom de hade siktat in sig på att försöka göra träffen till den största helt enkelt ? Men verkar inte ha blivit så tyvärr.
När det gäller från bilträffar får du gärna lägga upp mer originalbilderna och mer lagom kontrast o.s.v - istället för endast HDR-bilder.. hade varit kul att få se även dem
Bra i övrigt. Och fina bilar.
Dock finns det betydligt större bilträffar
Men kanske de ville kalla det för största bilträffen eftersom de hade siktat in sig på att försöka göra träffen till den största helt enkelt ? Men verkar inte ha blivit så tyvärr.
Ja det har du rätt i. ska tänka på detta i framtiden
Hehe ja jag vet inte varför dom kallar den för det när det finns träffar som vallåkra m.m. som är bra mycket större. Men det var väl iaf 200 bilar om inte mer, många fina bilar dessutom så det var en bra träff