Jag får tacka för en bra arrangerad träff, verka inte vart några bekymmer som ja märkte och vilken s*atans tur med vädret vi hadde ock! gött me lite färg såhär på sista timmarna innan man börjar knega efter semestern oxå haha
Tackar Linda "Alexiz" alexanderson med crew för denna dag och tänker helt klart komma tbx nästa år .
P.S Alla som tog kort/film under dagen kan väl i sin vanliga ordning gärna ladda upp bilder eller länka till sida vid uppladdade bilder . så kan vi alla komma ihåg detta event bildligt även i vinterns kalla månader.
Mvh/Alex
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Tycker pesonligen att de va en mycket lyckad dag. Roligt för Alexis elelr va hon heter som verkade lagt ner bra mycket jobb för denna träff/utställning. Väderleken sa att de skulle va mulet och ev regnbyar medans de i själva verket va gassande sol. Tycker de va ett roligt uppslut med bilar och de va iaf en 3-4 st jamanska bilar som jag personligen gillade. Tycker faktiskt även dommarna gjorde väldigt bra beslut. När man stog där och gissade lite hur priserna skulle delasa ut så hade jag typ rätt på alla utom någon volvo jag inte hade kollat närmare på. Jag tog en hel del bilder osm jag kommer lägga ut under kvällen. Va din bil med idag så kan du maila elelr skicka ett PM så mailar jag över bilderna på just din bil om så önskas.
Tack så hemskt mycket! Jag tyckte va jättekul att så många dykte upp å som sagt satans tur med vädret hade vi oxå! Ser verkligen fram emot nästa år då det blir fler klasser och fler priser om uppslutningen blir minst lika bra nästa år som i år. Kommer bland annat ha en volvo klass det är redan bestämt
Ett stort tack till Suntech Väst för deras generösa pris till Jurys val. Även tack till Mekonomen och OKQ8 för deras bidrag. Tack även till ER som ställde ut era bilar.. Enormt mycket fina bilar!
Stort tack till Linda som lagt ner all energi i det här!!
Helt klart godkänd tillställning. Bra idé o använda torget inne i stan så "vanligt" folk kan se vad vi e för ena o att vi inte e så farliga Många i blandade åldrar som kom fram o frågade o pratade o det e alltid kul.
Stort tack till Linda som lagt ner all energi i det här!!
Helt klart godkänd tillställning. Bra idé o använda torget inne i stan så "vanligt" folk kan se vad vi e för ena o att vi inte e så farliga Många i blandade åldrar som kom fram o frågade o pratade o det e alltid kul.
Bra ordning, bra jurybeslut o ett kanonväder!
Bra plats faktiskt, var t.om 2 gubbar från jobbet hitta dit och tjöta, ren slump att dom gick förbi så fick man ju visat kärran sin för dom med haha
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a