Prylmarknaden - Välja kommun

_DamnIt R1 driver!
11 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Om man använder Mozilla Firefox så kommer inte fältet med kommun upp när man valt vilket län man ska ha annonsen i.
Fungerade dock i IE, men kanske är värt att fixa?

chrizz Administratör
12 oktober 2010 · 11 790 Inlägg

_DamnIt skrev:
Om man använder Mozilla Firefox så kommer inte fältet med kommun upp när man valt vilket län man ska ha annonsen i.
Fungerade dock i IE, men kanske är värt att fixa?

Det fungerar utmärkt i Firefox också faktiskt. Vi utvecklar främst i Firefox och Google Chrome.

Använder du kanske en jättegammal version av Firefox möjligen så kan vi inte garantera stöd, samma gäller även Internet Explorer, men alla nyare versioner skall fungera fint.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
_DamnIt R1 driver!
12 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

chrizz skrev:

_DamnIt skrev:
Om man använder Mozilla Firefox så kommer inte fältet med kommun upp när man valt vilket län man ska ha annonsen i.
Fungerade dock i IE, men kanske är värt att fixa?

Det fungerar utmärkt i Firefox också faktiskt. Vi utvecklar främst i Firefox och Google Chrome.

Använder du kanske en jättegammal version av Firefox möjligen så kan vi inte garantera stöd, samma gäller även Internet Explorer, men alla nyare versioner skall fungera fint.

Mvh

Allt annat brukar fungera felfritt, men jag försökte ett flertal gånger! Laddade om sidan, startade om hela webläsaren, men utan resultat!

Och vad jag vet så kör jag senaste versionen av Firefox, uppdaterar läsaren ofta iaf!

chrizz Administratör
12 oktober 2010 · 11 790 Inlägg

_DamnIt skrev:

chrizz skrev:

_DamnIt skrev:
Om man använder Mozilla Firefox så kommer inte fältet med kommun upp när man valt vilket län man ska ha annonsen i.
Fungerade dock i IE, men kanske är värt att fixa?

Det fungerar utmärkt i Firefox också faktiskt. Vi utvecklar främst i Firefox och Google Chrome.

Använder du kanske en jättegammal version av Firefox möjligen så kan vi inte garantera stöd, samma gäller även Internet Explorer, men alla nyare versioner skall fungera fint.

Mvh

Allt annat brukar fungera felfritt, men jag försökte ett flertal gånger! Laddade om sidan, startade om hela webläsaren, men utan resultat!

Och vad jag vet så kör jag senaste versionen av Firefox, uppdaterar läsaren ofta iaf!

Jag kör 3.6.10 och det fungerar fint för mig. Har du någon slags adblocker igång så stäng av det och försök igen utan.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
_DamnIt R1 driver!
12 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Okej, ska kolla programtilläggen och se då! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang