Hemma igen efter en lång jävla dag, men med mycket gjort
Börjar morgonen med att koppla el till stårlkastarna.. ett rent helvete då bilen har en färg på kabelhärvan dessutom olika antal mot kontakten som har ett annat färg schema och dessutom har stålkastaren ett eget färgschema..
Fredde började att lacka bakluckan som han strippat. Mattsvart vart valet då han ansåg de va racing
o ja han tappa dom sista två hjärn cellerna när han lacka
jobbar man på bilarna 13 timmar i sträck behöver vi oxå bränsle
Fredde har prestations ångest och inbillar sig att den snart är klar.. inte så verklighets troligt va?
Efter mycket om och men så fick jag hop kabel härvan till vänstra stålisen
Sedan stod fruckosten på tur.. kanske förstår att vi börjar tiiiidiiiggt
högra kabelhärvan hade fått sig en snyting så vart o göra om allt som e draget i höger skärmen.. kul? eller inte
Fredde har glasfiber spacklat bakluckan efter att återställt alla modifieringar från ljudet. Sen blir de lack där med
Fredde har en aning avund när han tittar på mina fina fälgar som skall monteras, kommer bild när dom sitter på sen
Fick tillslut igång andra strålkastaren med.. givetvis är de andra färger på högra kabelhärvan...
Stötfångar balken satt ivägen för intercoolern känner inte för att åka med den liggande en mm ifrån så vart till o bygga om. Nedre delen stack ut under stötfångaren med så de måste bort de med
Vart lite bättre passform nu
Mycke spackel går de åt saaben kanske kompenserar lättningen
Svart och fint
ingen inredning kommer skruvas tillbaka igen
Fredde fick förstärka min front då den kom jävligt tunn små fraktskador som fick ordnas med men de blir nog rätt grymt
Jag fick byta styrspindel och bärarmar för att få dit fälgarna. en bult som va kass dock så får plocka med mig nya från jobbet på måndag
Vart rätt nöjd med den tror de räcker med ett lager så får skära bort allt överflödigt imorgon o se om de fungerar
Så här såg de ut när vi åkte hem för att sova.. lagom trötta men fick mycke gjort. Tillbaka imorgon så blir de fullt ös igen
Känner att jag kommer få bastning pga för stora uppdateringar snart så tar o går o lägger mig istället