hej! jag heter christoffer (onödig fakta) och har nu ett tag funderat på att skippa allt vad som heter inredning mm och bygga en lek/sladd bil utav min e34 touring.
har börjat med att rensa min bil nu då för lättning efter jag har vägt in den på 1700kg blankt med nästan ingen bensin och mig i.
Att göra lista: plocka bort onödig inredning skrapa asfalts matta bytta stolar till lättare
tar lite bilden från när jag köpte bilen aug-10
då bilen såg ut som en dalmatin när jag köpte den blev det att blästra lite sen hjälper min minsta bror mig att måla på lite färg
här har jag börjat idag lite smått med att riva ur massa onödigt
har även vart ute å lekt lite med bilen idag å kan säga jävla vad skillnad det är det blir två spår och går även skicka i tvåan när man börnar å då sitter de 225or på bak nu med
liten uppdatering på det som jag pillat med idag samt bilder på hur det ser ut i bilen. kommer stå ganska still ett tag fram över pga nytt jobb men om någon månad får man se om det kan hända lite grejer
gjorde mig en platta å ha fötterna på inte den snyggaste men den gör sitt job samt att den är lätt
tråkig rost ser lika dant ut på andra sidan
finns lite mer att plocka ut ska bygga fäste för elhiss knappar mm senare när jag får tid. samt dörr sidor fram behövs
att sälja bilen blir nog svårt. men det finns juh alltid folk till allt oljud blir det så det är inget man gärna åker långt i så att säga. elhissar ska vara kvar för bekvämlighetens skull men det är bara fram. bak ska vevmekanismen bort sen är det en himla massa kablar att ränsa behövs juh bara dom som är till lyssen å soppa pumpen bak tex