Hejsan! Har monterat 80-tals spoiler på min 740 92a och jag personligen är väldigt nöjd med resultatet.
Har nu provmonterat addon-läppar på spoilern och jag tycker det ser förjävligt ut...
Passar verkligen inte enligt min mening... Även om de blev pannkaka av läpparna så var de kul att prova iallafall
Syftet med tråden e att visa upp hur de här kan se ut då ja inte har sett nån annan som provat och att kanske få höra va ni andra tycker om ett. Så skriv gärna va ni tycker men skriv helst seriösa svar där ni förklarar hur ni resonerar.
Jag tycker det ser bättre ut med adon utan blir det mer "gubbigt". Fast förövrigt undrar jag varför du bytte till den gamla fronten, själv skulle jag hällre vilja ha 90ans front med 940lysen osv
Jaså? fast de är ju bara spoilerna som är från 80-talet och vill man ha 940 fronst så har man la köpte fel bil
kanske, men släng på sidorna så kanske proportionerna blir bättre Nejdå klart man inte köpt fel bil, 740-90 å framåt har ju samma front som 940, bara lysena och grillen som är annorlunda. blir ju grymt snyggt enligt mig
Men som sagt, det stämmer nog att propotionerna blir fel när du bara har fram