Ser bra ut hörru Lust att tona rutorna på min kärra nån gång efter jag tagit bort gipset?
Kanske det kanske.. går nog att pilla in i schemat! ska dock tona om mina rutor igen... sidorutorna bak å Bakrutan behöver göras om.. blev olika nyanser på toniingen.. jävla biltema skräp haha
Ser bra ut hörru Lust att tona rutorna på min kärra nån gång efter jag tagit bort gipset?
Kanske det kanske.. går nog att pilla in i schemat! ska dock tona om mina rutor igen... sidorutorna bak å Bakrutan behöver göras om.. blev olika nyanser på toniingen.. jävla biltema skräp haha
Okej, men jag ska bli av med de jävla gipset först innan nå mer händer med min bil.
Okej, men jag ska bli av med de jävla gipset först innan nå mer händer med min bil.
vill man va lite Budget så tar man en svart spritpenna å målar kanterna, som jag gjorde hur bra håller färgen du lackade på dörrsidorna? märke på färgen?
Vi får se hur bra färgen håller imorgon kan knäppa en bild å lägga upp då dock är dörrsidorna lackade bara för att jag inte orkar den "tråk-gråa" färgen. dom ska flockas.. eller kläs i nå mysigt material senare när jag får tid !
Eller eh så farligt vare inte.. men här är nya vyn.. bytte instrument belysningen dock äre en dålig bild.. hålla bilden på vägen samtidigt som man tar kort änt enkelt!