Om jag får ordet av 'Mfive' så vill jag nog påpeka att alla BMW entusiaster, Ägare/ ägt är såklart välkomna. ''Mechanimal'' Du är välkommen.
745:an som var med förra året har tyvär råkat ut för en mindre skada nu i helgen så vi ska försöka att få i ordning den innan träffen. Jag tror nog inte att han kommer att ha samma vilja som förra året att bränna upp en ny uppsättning av sina 20'':re.
Jag åker från Gävle och ska förbi T.Montana som han heter här på garaget, han bor i Uppsala..så kom gärna förbi gävle tomten=) så tar vi vägen förbi uppsala sen..är det nån mer norrut som vill sammåka så vore det kul, eller från Gävle trakten?
Jag åker från Gävle och ska förbi T.Montana som han heter här på garaget, han bor i Uppsala..så kom gärna förbi gävle tomten=) så tar vi vägen förbi uppsala sen..är det nån mer norrut som vill sammåka så vore det kul, eller från Gävle trakten?
Nu Ligger det lite bilder uppe längtar tills träffen kommer bli ass kul:D
Ser riktigt fräsch ut! Kul med bilder. Får se när/om min kommer! En fråga. Hur ser dina dörrar ut i skicket där låsmekanismen sitter? Alltså, ända nerifrån och upp? Var och kollade på en E39 där förar+passagerardörren såg bubbliga ut, men han försökte påstå att det var Kitt, men jag blev osäker. Jag vet hur lätt dessa rostar om man inte tar hand om dom. Är din len och fin där?