inga bilder när 240 v8:an körde? lånar dom två bilderna på den av dej, om jag ska lägga ut dom så skriver jag me: " Foto: Oskar Karlsson, TjofsMedia.se"
inga bilder när 240 v8:an körde? lånar dom två bilderna på den av dej, om jag ska lägga ut dom så skriver jag me: " Foto: Oskar Karlsson, TjofsMedia.se"
Nej har inga bilder på när den körde, stod så dumt till just nu. Om du lägger ut dom så kan du plinga till i gb eller här så jag vet!
Nej har inga bilder på när den körde, stod så dumt till just nu. Om du lägger ut dom så kan du plinga till i gb eller här så jag vet!
hamnar bara på min fb, som är spärad till bara vänner
Konstruktiv kritik nu då jag gillar din fotostil och undrar ifall det inte är din kamera som felar... Men saknas det inte lite färg i bilderna? De känns ofta livlösa liksom? Vet att du inte går på så hårt med PS i efterhand, men ändå?
Annars gillade jag skarpt montaget med driftingen, det var rätt häftigt!
Stal bilden på mina bilar av dej grymma bilder annars..
du vet vad som gäller!
elvedin skrev:
tar några bilder och skriver in Oskar Karlsson, TjofsMedia.se"
Det är helt okej!
Superior-Micke_J skrev:
Konstruktiv kritik nu då jag gillar din fotostil och undrar ifall det inte är din kamera som felar... Men saknas det inte lite färg i bilderna? De känns ofta livlösa liksom? Vet att du inte går på så hårt med PS i efterhand, men ändå?
Annars gillade jag skarpt montaget med driftingen, det var rätt häftigt!
Tack Micke! Jo det kan säkert stämma, sen varierar det också från skärm till skärm hur bilder ser ut men förstår vad du menar, jag lägger inte så jätte stor redigering bakom som du sa, utan öppnar upp drar lite för att förbättra, Kan va för bilderna är lite för överexponerade? Nåväl, ska försöka tänka på detta till Gatebil
Du får ursäkta lite men jag tycker att du handlar helt fel här, därför måste jag få ge dig en läxa!
Ska börja med att det är ursnygga bilder, MEN tycker inte att du kan begära att man ska låna bilder på sina egna bilar? Då kan man vända på det hela o fråga dig om du har tillstånd av oss att fota våra bilar? Utan dom hade inte haft jobb eller tjänat pengar, medans du utsätter våra reg nr på hela nätet så kan det säkerligen begå ett brått med tex förfalskat ägarbevis m.m bara de kommer åt ett regnr! Även all fotografering när vi leker, om det nu inte skulle vara på ett inhängnat område och det blir en polis sak av det hela så har ju dom ett ganska säkert bildbevis om du förstår vad jag menar? Kanske drog det hela väldigt långt med alla framtida händelser men jag tänker iaf inte fråga om lov att ta bilderna på min egna bil, och absolut inte anstränga mig för att göra reklam åt någon jag inte känner eller får pengar för! Om du sedan lägger upp dom för allmänheten så är det ju ditt bekymer att göra reklam, sätt din loga/ namn på bilderna eller begär betalning för ditt arbete för att sedan lägga upp bilderna?
Vill inte värka spydig eller något men jag tyckte bara att du handlar det hela fel!
är på din sida 940rdalle man ska inte fråga okej om det är någon snugg bild man gärna vill ha men på sin egen bil tycker inte jag heller. men för att underlätta allt och slippa massa bråka osv bara att skriva fotografens namn
Upphovsrätts-lagen är din Farbror Barbro i mörkret 940-mannen. Du ska nog tagga ner i att lära andra läxor utan att ha läst på den ordentligt...
Som sagt jag har ingen aning om lagar m.m vad som gäller, men jag tycker även att jag har rätten att säga till om att förbjuda kort på min bil som andra kan tjäna pengar på? Men jag ville jätte gärna få fram bilder på min bil när jag körde och upskattar bilderna tjofs har tagit, som sagt riktigt grymma bilder! Men det var själva " fråga innan du lånar " som jag tyckte var fel bara.
Du förstår hur jag menar? Strunt samma o låt tråden fortsätta med bättre komentarer än vad jag lagt in!