Det var lite saker som gick fel från oss arrangörer i kväll de e vi medvetna om och vi hoppas på få konstruktiv kritik som vi kan jobba ut ifrån så ska vi göra nästa träff riktigt lyckad. Jag hade turen att få prata med alla förare som körde vid mål och fick kritik och vi tar åt oss. Vi vill förbättra oss.
Mycket frågetecken uppstod vi starten samt att vi inte kommunicerade bra med förarna om villkoren, detta kommer bli bättre.
Kul med crusing efteråt men blev nog lite oklart där när vi skulle sticka men som sagt nu kan det bara bli bättre!
Vi stannade till 22 för att ni som har grym stereo skulle få visa vad ni har Vi ville ha en träff med snack, race och crusing och de fick vi men har du andra synpunkter säg dom gärna vad vi borde göra för att få det bättre
Vi stannade till 22 för att ni som har grym stereo skulle få visa vad ni har Vi ville ha en träff med snack, race och crusing och de fick vi men har du andra synpunkter säg dom gärna vad vi borde göra för att få det bättre
+
jag va där mellan 19-20 å tyckte de va rätt dött så jag rullade.
Det var lite saker som gick fel från oss arrangörer i kväll de e vi medvetna om och vi hoppas på få bra kritik som vi kan jobba ut ifrån så ska vi göra nästa träff riktigt lyckad. Jag hade turen att få prata med alla förare som körde vid mål och fick kritik och vi tar åt oss. Vi vill förbättra oss.
Mycket frågetecken uppstod vi starten samt att vi inte kommunicerade bra med förarna om villkoren, detta kommer bli bättre.
Kul med crusing efteråt men blev nog lite oklart där när vi skulle sticka men som sagt nu kan det bara bli bättre!
Tack för en bra kväll
Håller med! Helt rätt, blev mkt frågetecken o strul. All kritik är bra kritik, skriv vad ni tycker o tänker och vad vi kan göra bättre så att alla får en trevlig stund.
+
men visst att de e bra me träffar
de tråkiga e ju att de e mest "åka fort bilar".
Okej aa du drog rätt tidigt
Alltid kul å träffa folk
De blir ju så men du kanske känner lite ljud bilar som vill släppa sig dit så blir de lite mer ljud
+
men visst att de e bra me träffar
de tråkiga e ju att de e mest "åka fort bilar".
Okej aa du drog rätt tidigt
Alltid kul å träffa folk
De blir ju så men du kanske känner lite ljud bilar som vill släppa sig dit så blir de lite mer ljud
tyvär så finns de inte(vad jag vet) några riktigt feta stereo byggen rullandes i sthlm..
men ja får försöka få me mig Tokken nästa gång så blir de iaf en stereobil till.