Heej, nu närmar sig vintern och det är dags att krypa tillbaka in i garaget igen.
Den här vintern har jag bestämt mig för att ge mig på en Japanare, en Honda Civic.
Tanken är att få fram en stilren men ändå utstickande och speciell bil. Kommer hålla mig till stuket jag har på mina andra bilar, LÅG markfrigång och BREDA fälgar "Stance <3"
Exakt vad för fälgar, lack, inredning m.m. det blir har jag inte bestämt ännu, men det får vi se under resans gång.
Bilen är hämtad och befinner sig nu i garaget, redo för att plockas isär:
Någon tyckte det var smidigt att tona rutorna på det här viset, det tyckte inte jag var så snyggt så det får skrubbas bort.
Nu ser man bra ut igen!
Camberstag var monterade när jag köpte bilen, alldeles lagom camber.
Det börjar bli rätt tomt här inne nu.
Tanken är att den här gamla spisen ska bytas ut mot något trevligare
Kommer garanterat följas, har gillat dina tidigare projekt så jag tror inte jag blir missnöjd med detta heller
Färgval tänkte jag bara tipsa om 2 som jag tycker hade passat, 1. vitt (tråkigt som faen kanske, men ack så snyggt!" Och 2. BMWs guldbruna färg, så grymt läcker!
Kommer garanterat följas, har gillat dina tidigare projekt så jag tror inte jag blir missnöjd med detta heller
Färgval tänkte jag bara tipsa om 2 som jag tycker hade passat, 1. vitt (tråkigt som faen kanske, men ack så snyggt!" Och 2. BMWs guldbruna färg, så grymt läcker!
Lycka till och så vill jag se många updates
Trevligt Tack så mycket.
Ja det är två riktigt bra alternativ faktiskt, vitt kan vara riktigt stiligt och bmw:s marrakechbrun är riktigt trevlig. Men jag har en färg som det lutar åt just nu, återkommer till det lite senare i tråden
Riktigt feta fälgar om du inte redan bestämt dig. Dock osäker på om dom passar Civic. Men har för mig det. Helt nya så lär ju bli bland dom första i Swe som använder dom på en Civic.
Riktigt feta fälgar om du inte redan bestämt dig. Dock osäker på om dom passar Civic. Men har för mig det. Helt nya så lär ju bli bland dom första i Swe som använder dom på en Civic.
Men XXR e ju inte av den bästa kvalite'n Vet ju att North har byggt asfett innan och tror/hoppas han satsar på kvalite'
Men CCW fälgar hade suttit som gjutit på den
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!