Tjabba alla BMW-kåta! Ska ni med till Eskilstuna så tycker jag att det vore kul med en samåkning eller vad säger ni? Kan vara kul att se lite vilka som kommer ifrån trakten!
Tid och plats skulle vi kunna diskutera vidare om här på tråden och om vi skall möta upp andra BMW's ifrån södra eller västra regionen.
Ja fan det börjar ta sig! Desto fler som svarar desto roligare! Ni andra kan ju höra med vänner också ifall dom är på och be dom gärna höra av sig här så man vet
ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders
Ja jag kör väl en favorit i repris kan jag tänka mig, bara att häva sig ur sängen tidigt och möta upp er vid svampen.. Har ju en bit att åka, men de är ju bara kul!
haha iofs. njaaa.. inte jättefarligt.. drygt 4000 för kopplingen men då är det orginal sachs.. får duga så länge när man inte är gjord av pengar. Det ska ju räcka till däck, coilovers o annat sånt skit sen..
Ja fast själv tycker jag det är lättare att råka göra av pengarna på skit innan man hinner köpa något till sin bil haha.. men hoppas du får ihop den så jag kan skriva upp dig på listan som finns där uppe