3089
Sök

Den stora extraljus tråden

7 417 Inlägg
6 mars 2012
har just fått veta att en gammal bekant till mig har börjat importera xenon,, bra priser  faktiskt han xenonkonverterar nbb 225 för bra priser såg jag,, så till sommar/höst blir det NBB smile
får jag länka??

hej vad gör du?
416 Inlägg
6 mars 2012
granadadr skrev:
har just fått veta att en gammal bekant till mig har börjat importera xenon,, bra priser  faktiskt han xenonkonverterar nbb 225 för bra priser såg jag,, så till sommar/höst blir det NBB smile
får jag länka??

låt oss andra nu får se smile

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Xenoholic
2 559 Inlägg
6 mars 2012
granadadr skrev:
får jag länka??

Nä tyvärr får du inte det wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

hej vad gör du?
416 Inlägg
6 mars 2012
Aerocombi skrev:
granadadr skrev:
får jag länka??

varför får han inte det? nå får man väl ge andra tips? smile

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Xenoholic
2 559 Inlägg
6 mars 2012
ekmaan skrev:
Aerocombi skrev:
granadadr skrev:
får jag länka??

varför får han inte det? nå får man väl ge andra tips? smile

Räknas som reklam o marknadsföring. Inte mina regler hmm

Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Xenoholic
2 559 Inlägg
6 mars 2012
10§ Marknadsföring

Utöver avtalad annonsering är det förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte.
Representanter för företag får besvara direkta frågor rörande den egna verksamheten utan "säljsnack".
Representanter för företag och sponsrade bilbyggare får i marknadsföringssyfte inte rekommendera det aktuella företaget eller produkter företaget säljer vid generellt ställda frågor.
Sponsrade bilbyggare tillåts ha viss hänvisning till sponsorerna i forum-signaturen.
Vi reserverar oss rätten att avgöra vad som är marknadsföring.

Hade länkar till sponsorer i min signatur o fick det raderat. Men det gäller tydligen inte alla här på garaget.
Nog med OT från mig nu.
Senast redigerat av Aerocombi (6 mars 2012)

GL77
8 mars 2012
Trådstartare
Aerocombi skrev:
G-TECH skrev:
Jag lägger in ett ord här nu efter olyckan. Jag är tillbaka, men det kommer ta ett tag tills jag hänger här lika mycket som förut.

Mvh Gustav

Välkommen tillbaka Gustav big_smile

Tackar smile

Meldem
4 137 Inlägg
8 mars 2012
Jag tror jag ska ta ett lite rör och sätta som stag över mina 3 övre extraljus, men då får jag göra nya hål i extraljusen. Hur ska jag fylla dom hålen på bästa sätt? och snyggaste smile

2 041 Inlägg
8 mars 2012
TouchOfRed skrev:
Jag tror jag ska ta ett lite rör och sätta som stag över mina 3 övre extraljus, men då får jag göra nya hål i extraljusen. Hur ska jag fylla dom hålen på bästa sätt? och snyggaste smile

Kanske det går att trycka in något svart gummibit (från någon slang eller liknande) i hålen?
Hm, lät ju lite snuskigt det jag skrev smile

Meldem
4 137 Inlägg
8 mars 2012
MammDiin skrev:
TouchOfRed skrev:

Kanske det går att trycka in något svart gummibit (från någon slang eller liknande) i hålen?

Hmm, dom två hålen på dom nedre extraljusen är fyllda med lim från en Limpistol, men det ser så sjukt fult ut.. Och ja, fult !

GL77
8 mars 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
MammDiin skrev:
TouchOfRed skrev:

Hmm, dom två hålen på dom nedre extraljusen är fyllda med lim från en Limpistol, men det ser så sjukt fult ut.. Och ja, fult !

Svart silikon wink

Eller så sätter du en pop nit där och lackar svart...
Senast redigerat av G-TECH (8 mars 2012)

Meldem
4 137 Inlägg
8 mars 2012
G-TECH skrev:
TouchOfRed skrev:
MammDiin skrev:

Svart silikon wink

Har inte svart silikon, och tror inte vi har så stora popnitar på skolan hmm

Lastbilschaufför
176 Inlägg
8 mars 2012
TouchOfRed skrev:
G-TECH skrev:
TouchOfRed skrev:

Svart silikon wink

Billigt på Biltema att köpa ett pop nits paket... Och även svart silikon... cool

"Det man inte har skaffar man sig"
Senast redigerat av DB_Power (8 mars 2012)

Meldem
4 137 Inlägg
8 mars 2012
DB_Power skrev:
TouchOfRed skrev:
G-TECH skrev:

Svart silikon wink

Billigt på Biltema att köpa ett pop nits paket... Och även svart silikon... cool

Hahah, okej. Jo ja, men är man arbetslös så är man tongue

GL77
8 mars 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
DB_Power skrev:
TouchOfRed skrev:

Då är det väl viktigare med att skaffa sig ett jobb, lr? wink

Så att man kan förse bilen med de delarna den behöver...

Meldem
4 137 Inlägg
8 mars 2012
G-TECH skrev:
TouchOfRed skrev:
DB_Power skrev:

Därför jag går svetskurs förstår du wink
Så jag kan utbilda mig och bli svetsare.

När/om jag får jobb ska jag spara till en finare och bättre bil, så jag kan köpa bättre extraljus oxå hehe tongue

Den ballast jag tänkte ta garanti på, funkar nu.. Vet inte om den är glapp eller nåt.. Men får se hur den beter sig, om den slutar funka eller börjar glappa igen.

1 532 Inlägg
8 mars 2012
Sikaflex de man har till kjolpaket funkar skitbra

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
8 mars 2012
TouchOfRed skrev:
G-TECH skrev:
TouchOfRed skrev:

Därför jag går svetskurs förstår du wink
Så jag kan utbilda mig och bli svetsare.

När/om jag får jobb ska jag spara till en finare och bättre bil, så jag kan köpa bättre extraljus oxå hehe tongue

Den ballast jag tänkte ta garanti på, funkar nu.. Vet inte om den är glapp eller nåt.. Men får se hur den beter sig, om den slutar funka eller börjar glappa igen.

Det finns ju såna gummipluggar till kabelgenomföring, fast utan hål ismile såna satte jag i mins hål på extraljusen nu när jag inte behöver några stag längre:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

135 Inlägg
9 mars 2012
Hej!
Blir sim extra ljus för stora på Corolla E11 98 ?
Mvh...

Forummoderator
26 375 Inlägg
9 mars 2012
fimpen007 skrev:
Hej!
Blir sim extra ljus för stora på Corolla E11 98 ?
Mvh...

Är väl vad du tycker själv som spelar roll?
Själv hade jag Hella 3000 - eller vad de nu hette den där stora - på min förstabil, Hondan.
Vissa tyckte säkert det såg gräsligt ut, men jag gillade det.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök