Mycket att titta på, jag tycker att Japanbilarna vann överlägset i stuk och all-the-way. Många tyska bilar som gått halvhjärtat in i sina projekt, tråkigt att se!
Kul att alla blev lite vilda när mörkret tog sig in
Mycket att titta på, jag tycker att Japanbilarna vann överlägset i stuk och all-the-way. Många tyska bilar som gått halvhjärtat in i sina projekt, tråkigt att se!
Tänkte du på några speciella tyskar eller? :-)
hahaha Det fanns såklart väldigt många fina tyska bilar med!
Mkt trevlig träff och förvånansvärt lite nerskräpning. Blev min lilla dotters (7 månader gammal) första bilträff och hon tyckte det var jättespännande med alla bilar och människor hehe.
Riktigt ball träff, med mycket trevligt folk o feta bilar, bilder kommer upp i morgon Första träffen jag var på i Katrineholm, o verkligen inte den sista heller! grymt
Tränade starter igår på händelö och lyckades få punktering på ena bakdäcket. Märkte även att reservhjulet var för litet då bromsen tog emot... Hade inga hjul liggandes så jag fick åka med upp med en kompis! Väldigt tråkigt då jag såg fram emot att ställa ut bilen på denna träff! För övrigt så var träffen jättebra! Helt klart en av de bättre träffarna jag varit på. Mycket trevligt folk att snacka med och i princip ingen fylla. Såg några som drack, men de skötte det snyggt och kastade sina burkar i papperskorgarna, som några burkplockare senare tog.
Riktigt rolig träff faktiskt! även fast vi fick åka med öronproppar hela vägen hemifrån till och från träffen eftersom bakaxeln lät massor men det var det faktiskt värt! blev det nåt race sen eller? vi åkte hur långt som hälst för att försöka hitta vart de kan ha varit men hittade aldrig...