Beställa från kgtrimning.com, verkar inte funka?

MoffeGreven
5 november 2009 ·

Tjena.
Tänkte beställa ett par gummidämpare till topplocket på kgtrimning.com.
Men deras mail verkar inte funka? Har dom någon annan mail som funkar som dom inte skrivit ut?
Måste man ringa kanske.

Senast redigerat av MoffeGreven (5 november 2009)

Louksor
5 november 2009 · 1 915 Inlägg

Funkar inte deras mail får du testa maila senare, om det är nåt tillfälligt fel.
Men annars funkar det bra/bättre att lyfta telefonen och ringa dom.....

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
volvokrille12 Blyfot
5 november 2009 · 829 Inlägg

Har själv haft problem med att maila med dom men ringa fungerar hur bra som helst

"bara en mor kan älska en sån son"
Volvo1968 Opptimistisk Pessimist
5 november 2009 · 1 479 Inlägg

Ringa funkar bra, ringt och beställt varje gång (2 ggr lol ) och fått lika trevligt bemötande båda gångerna smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Brandis Diktator
5 november 2009 · 968 Inlägg

alltså, det måste folk lära sig, att folk som håller på med sälja reservdelar och varit i branchen i 20-30 år, dom är inte så high på det där med datorer, och föredrar alltid att man ringer, man ringer alltid först, sen om dom säger att man kan maila så går det bra.

i regel är dom också jääävligt trevliga och kan hjälpa till massa, och sen kan man alltid få höra en skön historia av dom, för dom flesta som hållit på länge inom trimining branschen har ju en hel del roliga och störda historier på lager, dom är inte främmande att dra dom heller om man kommer in på vad man kör och liknande... jag har fastat i 1 timme när jag ringde till vw up north en gång... men fan så trevliga

MoffeGreven
5 november 2009 ·

Anledningen att jag inte kunnat ringt är att jag inte har nån telefon att ringa från. smile
Tack ska ni ha!

Är det dyr frakt därifrån? Bor uppe i Västernorrland. smile För jag behöver ju bara 8st gummidämpare som går på 56kr, kanske hamna på 200 lappen?

nordstromj
5 november 2009 · 1 772 Inlägg

Brandis skrev:
alltså, det måste folk lära sig, att folk som håller på med sälja reservdelar och varit i branchen i 20-30 år, dom är inte så high på det där med datorer, och föredrar alltid att man ringer, man ringer alltid först, sen om dom säger att man kan maila så går det bra.

"Grabbar! Vi har fått ett sånt där mejl igen..." yikes

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
steifan DR!FTT3KN!K3R
5 november 2009 · 10 427 Inlägg

KG Trimning är snabba och trevliga när det gäller mejlkontakt, bara det att hemsidan ser ut som 1993 wink

Volvo1968 Opptimistisk Pessimist
5 november 2009 · 1 479 Inlägg

Ring och fråga dem, de brukar kunna ge ett ungefärligt pris på frakt direkt smile (de skriver ju t.o.m "frakt - ring för info, så..)

Eller så köper du för över 2000kr så bjuder dom på halva frakten, eller så köper du för över 4000kr så bjuder dom på hela smile Bara att börja plocka på listan hehe wink

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
MoffeGreven
6 november 2009 ·

Dom läste mitt mail och ringde upp mig idag, Skickad idag kommer nog på Måndag! smile

kolvas
6 november 2009 · 4 001 Inlägg

NordstromJ skrev:

Brandis skrev:
alltså, det måste folk lära sig, att folk som håller på med sälja reservdelar och varit i branchen i 20-30 år, dom är inte så high på det där med datorer, och föredrar alltid att man ringer, man ringer alltid först, sen om dom säger att man kan maila så går det bra.

"Grabbar! Vi har fått ett sånt där mejl igen..." yikes

Måste citera våran förra statsminister Göran Persson:

sen lärde jag mig använda sådan där elektronisk fax som dom kallar för mail

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Volvo1968 Opptimistisk Pessimist
7 november 2009 · 1 479 Inlägg

Bra att det löste sig smile Själv fick jag mitt paket idag, och gjorde beställningen på onsdagskvällen, så räkna med måndag/tisdag smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
MoffeGreven
9 november 2009 ·

Volvo1968 skrev:
Bra att det löste sig smile Själv fick jag mitt paket idag, och gjorde beställningen på onsdagskvällen, så räkna med måndag/tisdag smile

Härligt, och även att det kom idag, från Fredag till Måndag, helt otroligt va fort de gick!  Billigt med smile.

Danne
26 juni 2012 · 145 Inlägg

Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd men undrar hur er erfarenhet av delar ifrån KG har varit?
Samt vad för märke dom kör med på tex bromsar osv eftersom dom ligger på halva priset jämfört med andra.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang