2671
Sök

CHEVROLET CAMARO LT 1974! helrenoverings projekt :)

38 Inlägg
28 november 2012
Trådstartare
http://forumbilder.se/images/6b2820124112447c4.jpg

TJENARE! nytt projekt på G smile

kommer lite bilder nu iaf smile

jag längst till höger wink och min lilla mamma smile
http://forumbilder.se/images/7328201241447a85a.jpg

system7
737 Inlägg
29 november 2012
härligt vad har du för planer på den? smile

NISSAN 200SX S13 2JZ
kolla in projektet här-> GARAGET.org

38 Inlägg
29 november 2012
Trådstartare
I_am_lost1 skrev:

sätta ihop den med så många ss delar som möjligt och en v8a med minst 400 hk eve så ska vi trimma en 350 v8 med turbo till att börja med smile

system7
737 Inlägg
29 november 2012
nottoc skrev:
I_am_lost1 skrev:

sätta ihop den med så många ss delar som möjligt och en v8a med minst 400 hk eve så ska vi trimma en 350 v8 med turbo till att börja med smile

det låter kul, men vad händer med nissan nu? yikes

NISSAN 200SX S13 2JZ

38 Inlägg
29 november 2012
Trådstartare
I_am_lost1 skrev:
nottoc skrev:
I_am_lost1 skrev:

denna har jag ägt i ca ett halvår nu smile så lång tid har den bara stått i garaget sad men nissanen ska bli klar först smile men det är ju massa slipnings jobb och liknande kvar på camaron sen så har jag ingen motor än :p så köper saker till den när jag har råd att förse bägge bilarna smile

system7
737 Inlägg
29 november 2012
nottoc skrev:
I_am_lost1 skrev:
nottoc skrev:

denna har jag ägt i ca ett halvår nu smile så lång tid har den bara stått i garaget sad men nissanen ska bli klar först smile men det är ju massa slipnings jobb och liknande kvar på camaron sen så har jag ingen motor än :p så köper saker till den när jag har råd att förse bägge bilarna smile

ja men gör rent i garaget och ställ undan camaron så du kan fixa nissan riktigt och så kan du ha camaron som lång tids projekt ? så kan du spara 300kr i månaden till camaron, har försökt bygga 2 drifting bilar samtidigt blir lätt att man vill låna saker från den andra :p

NISSAN 200SX S13 2JZ

38 Inlägg
30 november 2012
Trådstartare
I_am_lost1 skrev:
nottoc skrev:
I_am_lost1 skrev:

ja men gör rent i garaget och ställ undan camaron så du kan fixa nissan riktigt och så kan du ha camaron som lång tids projekt ? så kan du spara 300kr i månaden till camaron, har försökt bygga 2 drifting bilar samtidigt blir lätt att man vill låna saker från den andra :p

ah har funderat på det men har inga kompisar som har ledig garage sad

Sök