Tjusigt! Vad använde du dig av för prylar till vaxningen? Helt novis när det kommer till sådant men känner att blåa faran behöver lite vårkärlek.
Missat dig lite grann
Jag kör bara med en grundlig tvätt med avfettning, schampoo och sedans sämskinn. Sen så är det vax + polertrassel och en microfiber trasa. Älskar AutoGlym, tyvärr är mitt slut nu men
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Ingen fara. Tack för infon, försöker samla på mig så mycket som möjligt så man vågar sätta igång med en polering framöver.
Det gör du rätt i, jag har en polermaskin men måste säga tyvärr att jag inte använder den särskilt ofta. Vad tycker du om gröna lampor i inlägget ovan då?
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Testade att trycka in en grön led lampa i parkeringsljuset, tycker de var asfett, hade det inte varit olagligt hade jag gärna behållit det men nu är det vanliga LED igen
Det blev coolt och annorlunda med grön belysning inne i bilen och putsen kan man inte klaga på.
Ja jag känner mig nöjd! Tack så mycket
hyrbil skrev:
Ja det såg fasen inte så illa ut! Brukar inte vara ett fan av "annorlunda" färg inuti men den gröna funkade faktiskt, framförallt i parkeringsljuset.
Nej egentligen inte jag heller, men tänkte att de skulle vara skoj att testa och blev fan nice Hade så gärna behållit det i parkeringsljuset, men inte värt att åka på böter för
Kommer snart mer bilder!
Så fixat lite bättre bilder nu på interiören, det rör sig då om 8st LED lampor, varav 6st är på i bilderna. 2st vid insteget, 4st i lampkonsolen fram, 2st i lampkonsolen bak. Baggage utrymmet lät jag vara vanligt LED. Hursomhelst ska ni få bättre bilder nu!
Här ser ni att min bil gått så himla långt
Detta är din tjänstebil va? Trodde inte dom gillade att man höll på med bilarna, farsans är de nolltolerans på.. Ska vara helt original etc. Men måste säga att den ser grym ut!