Vet att det är off topic. men är det några som ska på bilträffen på solåsen på lördag kl18:00. isåfall är vi några som ska träffas vid statoil vid eurostop ca 17:30 och åka tillsammans till själva träffen och försöka få bra platser och stå samlade,. vore ice med ett gäng bimmers. Är än så länge jag och Z4M med hennes E92 M3 och jag då med min E34 525.
M.v.h Andreas
Tjo buddis.. Jag lovar inget.. men jag kanske dyker upp då , beror på om vi kan få lite barnvakt någon timma;)
Jag vet inte hur det såg ut förra året. Men tänkte som "alain", det kommer ju en hel del bilar både från Syd och Väst. Statoil Eurostop är nog ungefär lika stort? Och krångligare att hitta till. Svårt med ställen riktigt nära E4an. Det blir nog bra i slutändan ändå
Har kollat runt lite och det verkar som att det blir fler som hänger med nu i år så det kan faktiskt bli lite väl trångt på Statoil vid Elmia, så det är nog bäst om vi möts upp vid Statoilmacken vid Eurostop istället!
Där finns det mycket mer plats och det ligger också precis utmed E4:an, går inte att missa. Avfart 96 mot Eurostop, A6 Center och Ryhov sjukhus.
Se till att sprida det här nu så att alla får veta att vi bytt samlingsplats
Klart att vi mäste veta i förvväg var är lämpligast. Danmark kör med skåne till Jönköping och vi kommer från Göteborg.
Kommer bli grymt
Crilly skrev:
Kommer med min e46 330Ci.
xevyyr skrev:
Jag dyker upp med min 320d E91
Underbart, skriver upp er!
Budda80 skrev:
Precis. det är ju bra mycket mer plats där. Så det var ett klokt beslut att flytta samlingen dit.
Tror det med, anledningen till att vi samlades vid Elmia förra året var för att det var den enda macken som var öppen så tidigt. Men jag tänkte att det är lika bra att fortfarande samlas där för att inte röra till det för mycket men det verkar helt enkelt som att vi blir för många så Eurostop blir mycket bättre nu
Förra året var det riktigt bra uppslutning, och det ser inte ut att bli sämre i år Jag börjar bli rätt taggad nu Vi verkar även få sällskap av ett gäng från skaraborg http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=266768