3143
Sök

Angående: Samåkning från Jönköping till Bimmers Of Sweden @ Mantorp Park - 26 Maj 2013

56 Inlägg
23 april 2013
Budda80 skrev:
Vet att det är off topic. men är det några som ska på bilträffen på solåsen på lördag kl18:00. isåfall är vi några som ska träffas vid statoil vid eurostop ca 17:30 och åka tillsammans till själva träffen och försöka få bra platser och stå samlade,. vore ice med ett gäng bimmers. Är än så länge jag och Z4M med hennes E92 M3 och jag då med min E34 525.

M.v.h Andreas

Tjo buddis.. Jag lovar inget.. men jag kanske dyker upp då smile, beror på om vi kan få lite barnvakt någon timma;)

Exporterad Colombian
812 Inlägg
5 maj 2013
En liten tanke bara....kanske redan en utredd fråga.....blir inte den Statoil-parkeringen lite liten om det blir ca 50 bilar? smile
Senast redigerat av malaguti_fabbe (5 maj 2013)

BMW entusiast
579 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
malaguti_fabbe skrev:
En liten tanke bara....kanske redan en utredd fråga.....blir inte den Statoil-parkeringen lite liten om det blir ca 50 bilar? smile

Det får plats rätt många bilar där men om vi blir så många så får vi nog inte plats, men jag tvivlar faktiskt på att vi blir så många tongue

165 Inlägg
6 maj 2013
Om så blir fallet kanske macken vid Eurostop kan vara et alternativ?

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
6 maj 2013
Klart att vi mäste veta i förvväg var är lämpligast.
Danmark kör med skåne till Jönköping och vi kommer från Göteborg.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Hemmainstruktör
641 Inlägg
6 maj 2013
Kommer med min e46 330Ci.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd

Exporterad Colombian
812 Inlägg
6 maj 2013
Jag vet inte hur det såg ut förra året. Men tänkte som "alain", det kommer ju en hel del bilar både från Syd och Väst. Statoil Eurostop är nog ungefär lika stort? Och krångligare att hitta till. Svårt med ställen riktigt nära E4an. Det blir nog bra i slutändan ändå smile

165 Inlägg
6 maj 2013
nej vid eurostop finns det gott om plats. Ligger ju precis jämte e4an med

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

22 Inlägg
6 maj 2013
Jag dyker upp med min 320d E91 smile

BMW entusiast
579 Inlägg
6 maj 2013
Trådstartare
Har kollat runt lite och det verkar som att det blir fler som hänger med nu i år så det kan faktiskt bli lite väl trångt på Statoil vid Elmia, så det är nog bäst om vi möts upp vid Statoilmacken vid Eurostop istället! smile

Där finns det mycket mer plats och det ligger också precis utmed E4:an, går inte att missa.
Avfart 96 mot Eurostop, A6 Center och Ryhov sjukhus.
http://oi41.tinypic.com/6ptjit.jpg

Se till att sprida det här nu så att alla får veta att vi bytt samlingsplats smile

165 Inlägg
6 maj 2013
Precis. det är ju bra mycket mer plats där. Så det var ett klokt beslut att flytta samlingen dit.

BMW entusiast
579 Inlägg
6 maj 2013
Trådstartare
alain skrev:
Klart att vi mäste veta i förvväg var är lämpligast.
Danmark kör med skåne till Jönköping och vi kommer från Göteborg.

Kommer bli grymt smile

Crilly skrev:
Kommer med min e46 330Ci.

xevyyr skrev:
Jag dyker upp med min 320d E91 smile

Underbart, skriver upp er! tongue

Budda80 skrev:
Precis. det är ju bra mycket mer plats där. Så det var ett klokt beslut att flytta samlingen dit.

Tror det med, anledningen till att vi samlades vid Elmia förra året var för att det var den enda macken som var öppen så tidigt. Men jag tänkte att det är lika bra att fortfarande samlas där för att inte röra till det för mycket men det verkar helt enkelt som att vi blir för många så Eurostop blir mycket bättre nu smile
Senast redigerat av dfine (6 maj 2013)

165 Inlägg
6 maj 2013
Kommer verkligen bli en grym karavan verkar det som.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 maj 2013
Är det fast spickad?

Adress: Statoil Eurostop Jönköping
Ryhovsgatan 5, 553 03 Jönköping
Senast redigerat av alain (7 maj 2013)

141 Inlägg
7 maj 2013
Hänger även på, 525 E34 smile

BMW entusiast
579 Inlägg
7 maj 2013
Trådstartare
alain skrev:
Är det fast spickad?

Adress: Statoil Eurostop Jönköping
Ryhovsgatan 5, 553 03 Jönköping

Yes det är bestämt nu smile

Silenceville skrev:
Hänger även på, 525 E34 smile

Underbart! smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
8 maj 2013
Oki-doki då kör vi dit från Göteborg.

5 Inlägg
12 maj 2013
Låter fint det kommer nog bli ett jäkla go karavan att åka med wink

47 Inlägg
13 maj 2013
Kanon, tror det är ett bra beslut att vi samlas på Statoil Eurostop. Det kommer att bli en riktigt nice karavan med bimmers upp till Mantorp smile

22 Inlägg
14 maj 2013
Förra året var det riktigt bra uppslutning, och det ser inte ut att bli sämre i år smile Jag börjar bli rätt taggad nu tongue
Vi verkar även få sällskap av ett gäng från skaraborg smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=266768
Senast redigerat av xevyyr (14 maj 2013)

Sök